[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    iPad gewoon niet gebruiken om te lezen. Buiten het feit dat ik het niet 'rustig' en niet fijn vind, slaap je er ook minder door. :p http://www.ipadclub.nl/42702/onderzoek-ipad-gebruiken-kan-je-langer-wakker-houden/

De Kobo... Was dat niet die met ingebouwde achievements? :+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  3. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik zit serieus te twijfelen tussen It of The Stand van Stephen King, welkeen moet ik mij aanschaffen?

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als mijn iRiver ooit het loodje legt ga ik zeker voor die Kobo. :p Lijkt me geniaal.
    Maar jij had er een? Lang genoeg om een achievement te krijgen? Wat moet ik me er precies bij voorstellen?
    Echt gewoon dit, of heb ik het verkeerde gegoogled?

Yup, daarom game ik ook niet voor ik ga slapen. Hell, ik heb mezelf al het limiet gesteld van 20:00. Daarna zul je me niet meer zien gamen. :+
    En lezen op een verlicht scherm is gewoon sfeerloos. Maar ach, als jij het prima vindt, waarom niet. Als er nog maar gelezen wordt. :cool: (al kan niks het ouderwetse papieren boek vervangen)

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, heb eerder dit jaar een Touch gekocht maar weer verkocht omdat ik dacht dat ik net zo goed op m'n iPad kon lezen. Die rewards zijn best tof verzonnen maar ik heb het apparaat niet lang genoeg gehad om er veel 'vrij te spelen' :+

Ouderwets papieren boek blijft inderdaad <3 Alleen vind ik een dik boek erg lastig als je in bed ligt te lezen :9 Ohja, opslag van boeken is soms ook een probleem. Geen ruimte voor een awesome boekenkast helaas :'-(

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey Lizza, hoe is Wolkenatlas tot nu toe? Ik heb volgens mij een paar weken terug op tv een trailer voor de verfliming gezien en als ik het me goed herinner beviel me die wel. Nu kom ik erachter dat jij voor de zoveelste keer dezelfde smaak als mij lijkt te hebben en dat boek al hebt. En aan het lezen bent. :+
    Aanrader? Of laat ik het zo zeggen; aanrader voor mij? :p

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wolkenatlas is te mainstream. Echte bazen hebben de andere boeken van de schrijver. :cool:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En dan noem je mij een hipster omdat ik de LotR niet wil lezen. :+

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja inderdaad. Nee, het boek is echt een beetje crappy. Je zei gister nog of niemand anders een lijstje in wilde vullen en ik denk dat dit boek op de slechtste plek komt. Ik heb hem nog steeds niet uit, maar het is zo vreemd geschreven en eigenlijk gebeurt er ook geen klap. Het is wel interessant met al die verschillende verhalen en dat ze allemaal iets met elkaar te maken hebben, al is het in de meeste gevallen heel vaag. Maar dat is het ook wel zo'n beetje.
    Ik ga morgen naar de film in de bios, en die schijnt echt vele malen beter te zijn. Als ik jou was zou ik dit boek lekker links laten liggen. ;)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ok. Mooi dat ik het toch even gevraagd heb; ik wilde het op mijn verlanglijstje voor kerst zetten. :+

Ik had al een hoop boeken erop staan, maar krijg net het commentaar dat de levertijd van die dingen allemaal te lang zijn (~een week), moet ik snel nog wat betaalbare NL boeken zien te vinden. 8)

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook wel een beetje kort dag als je nu nog bezig ben met een lijstje. :p
    (er bestaat trouwens ook zoiets als boekenwinkels, of heb je allemaal van die hipster boeken die niet leverbaar zijn in NL)
    En betaalbare NL boeken? Die zijn er niet zoveel. Heb je die andere 2 boeken van Pittacus Lore er al opgezet, of vond je Ik ben nummer vier niks?

Ik had gister trouwens die bestelling bij ECI geplaatst, vandaag is de eerste al geannuleerd.

Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was al lang klaar, het zijn de mensen die het moeten kopen die traag zijn. :+

Ik ben Nummer Vier was best awesome, dus de Kracht van Zes staat er ook op, maar er moet een beetje ruime keuze zijn. Alleen die is niet voldoende. :p En hoewel het niet 'duur' is, zoek ik dus meer boeken richting een tientje. (vrij strak budget voor kerst)

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, lastig.
    Dan zou je toch maar aan Lord of the Rings moeten beginnen, die boeken zijn nu een tientje per stuk. Of misschien de serie van de Grijze Jager, dat eerste deel is ook 10 euri.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat klinkt echt precies als mijn ervaring met het andere boek van dezelfde schrijver. :+

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hoe zit het eigenlijk met die ereaders Amazon Paperwhite en Nook Glow, die hebben gewoon e-ink maar met een verlicht scherm. Dat moet geen probleem zijn dan toch?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat is gewoon een ledje boven het scherm, volgens mij. Hetzelfde effect als een lamp op je ereader richten.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Gevangene van de Hemel ook uit. _O_
    Veruit de kortste van de 3, maar dat maakt hem niet minder goed. Wanneer komt er weer een nieuw boek van deze baas? <3

En nog 3 boeken te gaan dit jaar, dat wordt nog even aanpoten de komende dagen. :p

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    6 dagen, 3 boeken. Dat word zelfs voor jou een nieuw record volgens mij. :+

Al wat dunne boekjes op het oog? :p

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.