[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor de echte Ramsay fans: Donker water is _O_

Boek eindelijk uit na een flinke leesdip. Man, wat een plot en allerlei wendingen hier en daar.

Het zal op een te serieuze lezer misschien wat ongeloofwaardig overkomen, maar je krijgt echt in 3 boeken zoveel verhaal rond de personages. Ik heb sinds Harry Potter echt niet meer een serie verhalen gelezen die zo leefden en dit meen ik zonder mensen aan te sporen. _O_

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Dan lees je toch echt de verkeerde boeken. :cool:

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach valt wel mee. Ik had gewoon nogal pech dat ik, nadat ik ambitieus die challenge omhoog gesteld naar 80, in een leesdipje kwam. Maar goed, 3 enigszins dunne boekjes moet lukken. Ik heb gister de Broodjesroofverhalen gekregen (90 pagina's ofzo) en ik heb Het Wonderkabinet nog liggen. Stiekem een beetje jammer aangezien ik eigenlijk in LotR wil beginnen. Maar zoveel boeken lezen en dan niet mijn challenge kunnen halen is ook wel sneu. :+

Laatst bewerkt: 25 dec 2012
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik probeer hier ook een beetje mijn boeken onder de aandacht te brengen en het enige wat je ziet is Modder, Lizza en Dulle...:'-(

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo ook weer wat leuk leesvoer gekregen met de kerstdagen :)

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Die twee over deeltjes lijken me trouwens wel erg interessant, en heb zelf een keer een handboek voor nieuwe zombies gelezen. Was wel leuk om tussendoor af en toe te lezen en ben dus wel voorbereid tegen mensen die weten wat tegen me te doen, wanneer ik in die status ben.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    De eerste drie boeken uit de Nicholas Flamel reeks uit. Prima leesvoer :) Wel achterlijk hoe duur die andere vervolgboeken zijn trouwens :mad: Ga verdomme geen 20 euro betalen voor zulke dunnen boekjes... Naja dan maar wachten op de paperback boxed set. Nu bezig in Assasin's apprentice van Robin Hobb. Begint erg sterk!

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ga ze dan ook eens in het Engels lezen! :mad:

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Doe ik ook. Lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar engels :p

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het Nederlands zijn ze 10 euri per stuk, behalve de laatste die nog niet in paperback versie uit is.

Dit jaar het resultaat met Kerst wat boeken betreft, dat is nog aardig beschaafd.

Oh, en mijn challenge gehaald. Niks geen dunne boekjes, gewoon de Gone serie gelezen. Toffe serie trouwens, het verhaal is zo bizar als wat, maar wel erg goed en leuk. Soort van X-men voor kinderen. ;) Nu alleen nog even wachten tot de bibliotheek het laatste deel krijgt.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Oh, dat valt me dan ook wel mee.

12. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Waar halen jullie normaliter jullie boeken dan? Vind bol enzo altijd vrij duur. Laatst voor 100 euro bij Amazon gehaald maar dat is voor 1 of 2 boeken een beetje onzin ivm verzendkosten.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bol, ECI (hey, soms is er een euro of 2 VIP korting) en Boek.net (gratis verzendkosten boven de €15). Bij NL talige boeken maakt het gewoon niet zo veel uit. De meesten zijn overal dezelfde prijs.

Voor Engels ga ik standaard voor Bookdepository.co.uk. Prima winkel, mooie prijzen, Paypal, geen verzendkosten, gratis awesome boekenleggers. Top.

Wederom een serie waar ik al een tijd mijn oog op heb. Stop daar eens mee! :mad:

:+

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Thnx Dulle :thumbs: Gelijk de volgende boeken voor een scherp prijsje besteld :D

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Had je trouwens een Goodreads account? Kan ik in de gaten houden wat je van die eerste serie vindt. :+

Vandaag nog een verlaat Kerst kado gekregen (hey, het kwam van mijn verlanglijstje, was dat toch niet voor niks 8)). Maar wat een cover zeg...
    Niet echt wat mis mee. Al vind ik dat er te veel quotes zijn en die vermelding van een sneak preview vind ik irritant en onnodig.

Maar het ergste is dus dat het gedeelte waar de schrijver + titel op staan een flap is wat je kunt openslaan zodat...er nóg meer quotes op pastten.

Come on... Heb ik een boek gekocht of een advertentieblaadje? Slaat nergens op en is heel lelijk. Als ze al die troep zouden hebben weggelaten zou het gewoon een heel mooie cover zijn gewest.

Toen ik dit boek een paar maanden terug op het spoor kwam zag ik em met deze cover.

Ziet er nice uit. Stijlvol en heeft iets weg van een oude foto. Beviel me zeker wel.

Of anders eventueel deze uitgave wat ook mooi is

Maar deze is gewoon idioot.

Nee, ik ben niet ondankbaar! :p Ik ben heel blij met het boek, maar ik baal er gewoon van dat er zoveel spam op de cover staat. Zelfs op de rug hebben ze een quote weten te proppen.

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Brrr quotes op covers :emo: Soms heb je ook van die boeken die veertig bladzijdes aan positieve reviews hebben voorin. Why???

Zal hier tenijzertijd wel laten weten wat ik van de trilogieën vind. Werden me aangeraden door een buddy die veel fantasy heeft gelezen en deze twee trilogieën enorm leuk vond. Ben benieuwd in ieder geval!

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Jeuh vader heeft zolder opgeruimd en heb wat boeken uitgezocht. Vooral biografieën over Nederlandse onderwereld en 2 boeken over feyenoord

Maar eens aan beginnen

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je die Gone serie bedoeld? Het is gewoon echt een goede YA-serie, als ik jou was zou ik er volgend jaar maar eens aan beginnen. En sorry, ik zal het niet meer doen. :+

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zie nu ook wat bekende boeken voorbij komen, heb ook "The Name of the Wind", en "The Wise Man's Fear". Deel 2 nog niet gelezen maar vond "The Name of the Wind" echt goed, uitstekend mee vermaakt.

Ben nu bezig met "The Way of Kings" en elk verhaallijn die zich uiteindelijk ongetwijfeld zal verweven met de anderen zijn gewoon stuk voor stuk erg interessant, met die van Kaladin als favoriet. Schijnbaar moet "The Way of the Kings" het begin van een hevige boekenreeks worden, namelijk 12 delen :eek:

Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Heb met kerst 'A Casual Vacancy' gekregen, net in begonnen, leest prettig weg. Iemand van jullie het boek al gelezen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina