PDC World Championship of Darts 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 17 dec 2010.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lewis wereldkampioen.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lewis winnaar!

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Had van de halve finale alleen Jenkins lager ingeschat dan Lewis :x

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heerlijk. Was al vanaf het begin een favoriet in mijn ogen.

5. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    nvm dubbelpost

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Stoer hoor.

Gaat darts stoppen bij Sport1!?

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat naar RTL7 geloof ik. Wat een finale was dit zeg, een heerlijk begin natuurlijk met die 9-darter en tot het einde aan toe spannend. _O_

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat het maar weer gewoon op tv komt. Kut streams..

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik geniet echt heel erg van live darts kijken, dus wil ik het (zoals vroeger) weer echt gaan volgen. Maar zijn daar mogelijkheden toe? Sport1 gaat stoppen inderdaad (of zoiets zeiden ze), maar dat is toch (te) duur. Alvast heeel erg bedankt :)

11. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook live via unibet kijken.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nu al 10 keer de 9-darter van Lewis bekeken. Nog steeds krijg ik er kippenvel van, en hoe het publiek helemaal mee gaat._O_

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een 9-darter is gewoon geweldig inderdaad, heel die zaal op z'n kop maakt niet uit wie hem gooit. Gewoon heerlijk.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vraag aan de Sport1 kijkers:

In de pauzes van de finale kwam er de hele tijd dezelfde videoclip in beeld. Zat tekst in van 'the biggest show on earth'. Daar zat ook een lied aan vast, maar de enige songtext die ik ervan gehoord heb was iets van 'where are you waiting for' en het was een dance achtig nummer. Iemand een idee hoe dat lied heet? Het was trouwens een mannenstem.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik pleur het gewoon hier neer, heb namelijk geen zin er een heel topic voor aan te maken...

Maar wie gaat de Premier League winnen? Gaat iemand Phil stoppen?
    Er van uit gaande dat iemand het hier kijkt :+

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik kijk elke donderdag via Internet, dus volg het intensief. Maar ik zie niemand Phil Taylor stoppen, die gooit gewoon te goed. Als die bijvoorbeeld 147 heeft staan en zijn tegenstander 59 dan gooit hij die weer uit. Zo vaak gebeurt dat. Daar komt ook nog bij dat z'n tegenstanders het bij 1 tegenslag zowat al opgeven.

Áls er iemand is die het kan op dit moment, denk ik Anderson. Maar die heeft juist weer moeite met Barney en daar moet ie wel langs in de halve finale. Barney wint niet van Taylor. Misschien pakt Lewis hem in de halve finale.

Ik vind het wel vreemd dat Taylor in de Premier league altijd zo goed gooit en op de andere toernooien minder. Ook nog steeds te goed, maar dan lijkt ie wel te pakken. In die premier league eigenlijk niet.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Kijkt men dit jaar? Is qua scores een minder toernooi dan voorheen maar de Nederlanders zijn weer eens kansrijk! Van der Voort verloor gisteren in de achtste finale maar van Barneveld en van Gerwen zijn wel doorgedrongen tot de kwartfinale. Van Barneveld was 13de geplaatst maar is vanavond favoriet tegen Whitlock (5) en van Gerwen is 7de geplaatst maar is vanavond favoriet tegen titelverdediger Lewis (2). Als Barney wint wacht Taylor mogelijk in de halve finale.

Unibetquotes voor de toernooiwinnaar:

Taylor 3.0
    vGerwen 4.0
    vBarneveld 6.0
    Lewis 10.0
    Whitlock 12.0
    Wade 12.0
    Newton 18.0
    Hamilton 25.0

Een gokje op vGerwen zou niet misstaan :)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb aardig wat wedstrijden gezien, zat mooie potten in de eerste en tweede ronden al gezien en gisteren ook Barney en v Gerwen gezien. Een finale tussen die twee zou het mooist zijn. Maar denk dat Taylor zich zeker niet snel gewonnen geeft tegen Barney.

Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vanaf hoe laat zijn de Nederlandse potten te zien dan? Gister de partij van van Barneveld toevallig voorbij zien komen en hij was echt oppermachtig tegen Anderson :)

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Vanavond om 8 uur Barney tegen Whitlock en morgen avond 10 uur van Gerwen tegen Lewis. ;)

Deel Deze Pagina