De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bonevacia waarschijnlijk naar Roda. Ze willem hem eerst een half jaar huren en daarna transfervrij overnemen.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Was in de jeugd een leuke speler als ik de verhalen mag geloven, alleen zo laks als de tering, bij nac stelde die ook niet zo veel voor. Weet niet of dit de speler is waar je blij van wordt.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuke gozer, ik kan me het interview nog wel herinneren toen hij samen zijn debuut met Jozefzoon maakte in de Arena. Stotterende gozer haha. Komt gewoon tekort voor Ajax, kan prima zijn voor Roda. Al heeft hij niet veel laten zien bij NAC inderdaad.

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik weet ook nog niet wat ik ervan moet denken. Het is natuurlijk wel een voordeel dat hij nog erg jong is, en dus nog ruimte heeft om zich te ontwikkelen. Brood is wat dat betreft geen slechte trainer voor hem. Maar is het wel een beetje zo'n stofzuiger type? Want dat hebben we momenteel nodig bij Roda.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Een teamgenoot van mij werkt regelmatig in Oost Europa, zit dus te denken om met hem naar Steaua - Ajax te gaan. Maar dan hopelijk dmv losse tickets aan het stadion. Alleen weet ik niet zo goed hoe dat zal gaan in Boekarest 8)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Of het echt een type stofzuiger is weet ik niet, daarvoor heb ik hem te weinig zien spelen. Volgens mij is het meer een controleur.

Check dit topic even op AN.

Overigens zit Serero bij de definitieve selectie van de Africa Cup. :mad:
    Kan het enigszins wel begrijpen aangezien we nu een vaste ingespeelde basis hebben op het middenveld maar toch. Hij is toch net pas terug van een blessure.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja had het al gelezen; tickets zijn mij te duur geworden. Absurd dat ze van 60 euro naar 150/200 euro zijn gestegen voor een retourtje.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ryanair een optie misschien?

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hopelijk met voldoende brandstof.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Delorge, Donald, Wielaert en nu Bonevacia. Volgens mij heeft Roda een bonuskaart bij Ajax. :p

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Another one bites the dust...

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goed begin van 2013. Narsingh voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Zware knieblessure. Godverdomme.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Tweede seizoenshelft, dan is alle geluk aan Ajax-zijde. :cool:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo? Van Depay ipv Narsingh wordt PSV alleen maar beter :+

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zonde.

Depay zal dan niet verhuurd worden, snap ook niet waarom PSV dat ook überhaupt wou doen.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oef, zuur voor Narsingh.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat Matavz het meest hiervan baalt (na Narsingh of course.) Nu krijgt hij Lens wss op rechts en die gaat echt veel meer zijn eigen actie maken dan Narsingh. Narsingh heeft al echt heel vaak Matavz laten scoren dmv een voorzet.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Narsingh heeft maar één keer een voorzet gegeven waaruit Matavz scoorde. Dus dat Matavz zo afhankelijk is van voorzetten (van Narsingh) klopt eigenlijk helemaal niet. Dat dacht iedereen altijd (ik ook hoor :+), want dat is het vaste riedeltje dat Matavz de voorzetten van de zijkant nodig heeft. Hij heeft dit seizoen, tot nu toe, bewezen dat hij ook sterk is vanuit de steekpasses. Samen met de goal uit de voorzet van Narsingh heeft Matavz nog twee andere kopgoals gemaakt, uit een vrije trap en een voorzet van Depay. De andere 5 goals zijn steeds uit passes door het centrum, koel afgemaakt met de rechtervoet.

(dit alles in de Eredivisie)

In het totaal heeft hij nu in 28 wedstrijden 19 goals en 7 assists, waarvan 7 invalbeurten waren :).
    Van de 19 goals waren er 8 met rechts, 2 met links, 4 intikkers, 2 'diverse' en (maar) 3 kopballen.

Dus opzich zal het wel meevallen, want Narsingh speelt tot nu toe gewoon heel matig. Één à twee wedstrijden gewoon goed gespeeld, maarja. Met Mertens - Matavz - Lens moet het niet slechter gaan worden.

Laatst bewerkt: 1 jan 2013
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

Deel Deze Pagina