Mijn vorige auto was ook niet helemaal nieuw hoor, hij was een jaar oud. Die auto heeft mij € 14.000 gekost, dat is ook het bedrag dat ik van de verzekering terugkrijg.
Die nieuwe Fiesta's kosten 18 a 19k, dat is nogal een prijsverschil. De auto die ik nu heb gekocht kost dat ook nieuw, maar die is nu een half jaar oud en heb ik voor een mooi bedrag kunnen krijgen. Er zat dus een verschil van een kleine 5k tussen die ik nu heb en de Ecoboost (die neus vind ik trouwens wel wat minder van die nieuwe Fiesta, beetje "kijk mij eens" gevoel krijg ik daarvan).
Ik vind mijn nieuwe auto ook niet snel hoor, mijn vorige auto was een 1.6 95PK diesel en daarvoor had ik een Chevrolet met 110PK. Maar het voldoet prima, ik erger me er iig niet aan. In die 60PK erger ik me kapot zodra ik de snelweg opkom.
Bij deze niet en ik heb nu een full-options auto met alles erop en eraan. Dat vind ik ook wel prettig.
@Dex;
Op de snelweg A6, Hollandse brug. Het regende behoorlijk, een vrouw voor mij ging plots op de remmen staan en ik gleed gewoon door en knalde achterop.
Laatst bewerkt: 3 jan 2013