1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ermm ja dat heb ik dus 2 jaar geleden ook al gedaan, maar toen gestopt bij boss van wereld 5 of 6 geloof ik :+
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Had hetzelfde als jij maar na het uitspelen van Dark Souls ben ik weer verder gegaan en heb net mijn second playthrough afgerond :+ Blijft toch ook echt een topgame. Dark Souls is misschien net iets gestroomlijnder maar qua sfeer vind ik Demon's Souls misschien wel beter!
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Demon's Souls is ook erg goed, maar wat ik na het spelen van Dark Souls nu echt mis is die grote wereld. Ik vond die hub maar niks. De werelden leken totaal geen verband met elkaar te hebben. Het leuke was wel toen ik Dark Souls had uitgespeeld en verder ging (of eigenlijk overnieuw begon) met Demon's Souls, dat ik er echt doorheen ramde. Ik mis alleen het backstabben helaas :mad:
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe Dark Souls de wereld als 1 geheel heeft aangepakt, vind ik idd ook beter dan de hub van Demon Souls. Echter, ik ben nog geen level tegen gekomen in Dark Souls wat de sfeer van Demon's Souls prison evenaart _O_. Heb wel weer zin om DaS op de PS3 te spelen.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga van het weekend denk ik de PS3 maar weer eens aansluiten en for reals nog een keer met DeS beginnen

    vorige keer heb ik me er maar een beetje halfslachtig doorheen gevochten maar ga nu alles uitpluizen zoals ik bij DaS heb gedaan

    ga de Estus en de bonfires wel missen denk ik :+ DeS is volgens mij toch nog wel een stukje meedogenlozer dan DaS

    Al ben ik nu denk ik wel ultiem voorbereid gezien de 100 uur training in DaS
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Leuk om te zien dat deze topic nog steeds zo sterk draait. Dat was wel anders tijdens release. Het leek wel of iedereen met andere games bezig was.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Duurde bij mij even voordat ik de game begon te waarderen:+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was ook zo... Skyrim, BF3, MW3, Halo CE, Uncharted 3, Rage, Rayman en zo zijn er nog wel meer games die volgens mij allemaal binnen een maand van elkaar zaten

    ik heb toen veel en veel te veel games gekocht terwijl ik eigenlijk alleen tijd had alleen voor bijv Skyrim en BF3
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien is het een idee om een keer een ander deel te maken? We zitten ondertussen alweer op 86 pagina's. Ik heb geen idee hoe je zo'n startpost moet maken, dus misschien een taak voor iemand anders?

    Demon's Souls vond ik juist een stuk minder meedogenloos dan Dark Souls. Misschien komt het door de ervaring die ik had vanwege de grote hoeveelheid tijd die ik gestoken had in de game, maar ik vond het in ieder geval een stukje makkelijker. Ik ramde echt door de eerste levels heen. Was nog geen een keer dood gegaan na een uurtje of 3 a 4. Maar in latere levels wordt het toch wel lastiger. Maar nog niet Dark Souls lastig vind ik. Met name vanwege de hoeveelheid plantjes die je mee kan nemen voor health, heb je daar meer aan dan estus flasks. Alleen is het wel zaak dat je goed van te voren je inkopen doet, anders kom je wel opeens zonder te zitten.

    Desondanks zijn het allebei echt supervette games en ga ik denk ik ook binnenkort maar eens m'n PS3 aansluiten. Misschien een idee om tussen degene die dit ook gaan doen de PSN ID's uit te wisselen zodat we elkaar mogelijk kunnen helpen?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

Deel Deze Pagina