Misschien is het een idee om een keer een ander deel te maken? We zitten ondertussen alweer op 86 pagina's. Ik heb geen idee hoe je zo'n startpost moet maken, dus misschien een taak voor iemand anders?
Demon's Souls vond ik juist een stuk minder meedogenloos dan Dark Souls. Misschien komt het door de ervaring die ik had vanwege de grote hoeveelheid tijd die ik gestoken had in de game, maar ik vond het in ieder geval een stukje makkelijker. Ik ramde echt door de eerste levels heen. Was nog geen een keer dood gegaan na een uurtje of 3 a 4. Maar in latere levels wordt het toch wel lastiger. Maar nog niet Dark Souls lastig vind ik. Met name vanwege de hoeveelheid plantjes die je mee kan nemen voor health, heb je daar meer aan dan estus flasks. Alleen is het wel zaak dat je goed van te voren je inkopen doet, anders kom je wel opeens zonder te zitten.
Desondanks zijn het allebei echt supervette games en ga ik denk ik ook binnenkort maar eens m'n PS3 aansluiten. Misschien een idee om tussen degene die dit ook gaan doen de PSN ID's uit te wisselen zodat we elkaar mogelijk kunnen helpen?
Laatst bewerkt: 4 jan 2013