De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Stomme Pelle. :+

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :)

3. Seh

Seh Guest

Bam, Pelle binnen voor rond de 2 miljoen. _O_
    Martin van Goud. _O_

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach volgend jaar is er weer een nieuwe Feyenoord "held"
    En zijn ze Pelle weer vergeten zoals Guidetti. :+

5. Seh

Seh Guest

Wij zijn Guidetti niet vergeten hoor. En De Pel is er volgend jaar nog steeds. _O_
    Overigens op EL2 na Feyenoord-AGOVV nog een keer de docu ''The goalden year''.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe sommige vrienden van mij die voor Feyenoord zijn nu over Guidetti praten laat soms een ander beeld zien. Dat Pelle 10x beter is en Guidetti wel goed was maar meer voor het publiek speelden etc. Jaar daarvoor was Castaignos nog de "held" dus ja ik zie een soort van pattern. :+
    Al hoop ik natuurlijk voor jullie dat die gewoon lang goed blijft spelen. :)

7. Seh

Seh Guest

Kastanje zou een held gaan worden, als hij gewoon was gebleven. Net als Fer.

Als jouw vrienden de waarde van Guidetti niet zien dan zijn ze echte stekeblind. Hij zei als enige aan het begin van het seizoen dat we omhoog moesten kijken, met bluf en dat enthousiame is hij er mede verantwoordelijk voor geweest dat Feyenoord nu weer gewoon mee doet. Er wordt geen genoegen meer genomen met kut wedstrijden of spelers die niet optimaal presteren.

Dat miste Feyenoord en (bewust of onbewust, boeit mij geen reet) daar is Guidetti degene geweest die daar het startsein voor heeft gegeven.

Qua doelpunten is Pelle wel belangrijker als je puur naar de cijfers kijkt.

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Echt geweldig nieuws dit. Kunnen we in de zomer eindelijk een 'normale' voorbereiding hebben in plaats van de zoveelste zoektocht naar een nieuwe spits.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Jezus wat is dit goud _O_ _O_

Lol bij Castaignos was dat absoluut niet het geval.

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen nu zoiets hebben van 'ach, dit deden jullie bij Guidetti ook al', maar geef toe, het is toch ook gewoon zo dat je nu 2x de absolute jackpot achter elkaar scoort?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Top voor de Feyenoord supporters natuurlijk.

Gun jullie ook weleens een 2e plaats, zo lang Ajax maar eerste wordt. :+

11. Seh

Seh Guest

Zeiken om het zeiken noemen we dat, van Hybrid.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ach, mijn vrienden vinden 3 miljoen allemaal een enorm bedrag lees ik :emo:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach hou toch op zeg. Ik zeik helemaal niet. Het is allemaal grappig bedoeld en wat ik hoor van vrienden van mij. Verzin het niet. En zeg toch ook dat ik hoop voor jullie dat die lang blijft. En ze hebben een goede prijs voor hem betaald. Ga nou niet kinderachtig doen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Arrogantie speelt weer op bij die kakkerlakken , bah!

Ga weg dit is de Ajaxthread ja!

15. Seh

Seh Guest

Volgens mr. Yellow is het dan ook rond de 2 miljoen. :cool: Jaarsalaris ligt ronde 8 ton, exclusief bonussen en aandeel van de merchandise.
    Hahaha, zelden zo gelachen.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2013
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat teveel wordt opgehangen aan (met name) Guidetti. Als ik aan het succes van Feyenoord vorig seizoen denk, denk ik vooral aan dat sterke middenveld. Dat er voorin dan iemand loopt die de vele gecreëerde kansen weet af te maken, prima, maar het middenveld is IMO belangrijker.

Dit jaar is dat wel wat minder. Feyenoord is wel afhankelijker van Pelle nu. Die speelt gewoon erg goed. Als het niet loopt, gewoon Pelle aanspelen, die wint zijn duel en kan meteen diepgaande spelers (Immers) bedienen als aanspeelpunt.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fijn om te horen. :)

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    whaha die pelle contract in de pocket zou wel leuk zijn als die nu weer zoals gewoonlijk geen pepernoot zou raken

19. Seh

Seh Guest

Zie ik niet gebeuren. Zelfs als hij nu maar de helft van zijn goals had gemaakt, was ik tevreden. Hij speelt ook gewoon als een baas.

Bij AZ had hij rond de 120 minuten nodig per doelpunt, dat was vaak als invaller. Nu heeft hij rond de 80 minuten per goal nog. Het is gewoon een goede aankoop en ben er echt heel blij mee. Van de zomer de ontevreden Kalou even losweken bij Lille. :cool:

_O_

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2013
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mooi voor feyenoord. Niet te duur, een langlopend contract en een 'normaal' salaris.

Het lange verstandig aan doen betaald zich eindelijk een beetje uit en dat gun ik zelfs Feyenoord wel :+ Nu maar hopen dat hij heel blijft

Deel Deze Pagina