Skyrim de 31 ste gedownload. Was een leuke aanbieding,vond ik. Heb me in eerste instantie rustig gehouden, met spelen dus. Ben nog met Far Cry 3 bezig, AC 3, Borderlands 2, dus ja. Maruh. Sinds vannacht, me is hooked. Zwaar ook. De 1e keer een draak bevechten was na 2 seconden over en uit, beetje dom ook om erop af te rennen, op het moment dat dat beesie zijn bek open doet en gaat vuurspugen. De 2e poging ging ie toch best wel snel neer. Heb r nu 4 verslagen. De 5e helaas niet, want hij vloog alleen maar even over de stad heen.Grrr. Me want to kill, me want to kill.lol.
Vind het een heerlijk spel. Ben nu bezig met me huisie te bouwen.
Geld is alleen op, dus moet maar weer gaan questen. Wil eigenlijk tegen mn steward kunnen zeggen, he ga jij s ff geld voor me maken ! Ik ben jouw baas, dus luister naar me. Ben flink moe, om eerlijk te zijn, maar vind eigenlijk dat ik die moeheid maar even opzij moet zetten, er wachten draken op mij om te verslaan ! En steden en dorpen te ontdekken ! Dungeons te ruimen, en ga zo maar door...en ondertussen moeten die andere games maar even wachten.Of niet, of wel,of niet, of wel...nee echt Skyrim here i come ! Kortom, me is happy.
Klik om te vergroten...