1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je bent moe? Vannacht niet geslapen?

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat leest ff lekker weg.... :+

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bethesda moet sowieso wat meer gaan kijken naar bepaalde dingen. De melee combat die gewoon nog steeds behoorlijk statisch blijft. Sure het is duidelijk beter dan Oblivion, maar het blijft nog steeds iets wat flink blijft achterlopen in de game. Net zoals de animaties, wederom zijn ze beter dan Oblivion maar echt niet geweldig. Voor combat moeten ze een beetje gaan kijken naar games als Riddick,Condemned, Dead Island etc.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    met ^^.

Skyrim niks vinden kan, maar dan is het gewoon niet je genre. Of je bent gewoon game moe.

Laadtijden is nog een manco van deze generatie. Hopelijk is dat nextgen opgelost of ieg een stuk verbeterd...

5. djaxelb234life

djaxelb234life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ach. Wat is moe.
    Slapen ?
    Ik ?
    Val vanzelf wel weer s een keer in slaap, en dan slaap ik 12 uur achter elkaar door.
    Beetje een slaapprobleempje ook,maar goed.

Zal in het vervolg ook wat meer op enter drukken.
    Leest het beter weg ;) Vato G

Overigens, ik vind die laadtijden op zich helemaal geen probleem. Het is nou eenmaal zoals het is. Kan je er wel druk om gaan maken, maar dan verpest je je plezier in het spel. Vind ik dan.

6. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niets met deze generatie consoles te maken, maar met de brakke manier waarop de engine met cellen werkt. Daarom zul je steden ook maar heel ongedetailleerd zien wanneer je over een muur heen zou kunnen kijken. Dat wordt gewoon niet geladen wanneer jij in een andere cel zit.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Stilwater?:D

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Games waar ik in een diep verhaal word gezogen, waar de actie hard is, en ook genoeg snelheid en diepgang biedt. De Mass Effect trilogie bijvorbeeld. Fantastische shit. Dus ik heb het geduld daadwerkelijk wel. Maar Skyrim is gewoon tergend sloom, wat Dusky idd ook goed zegt. Het verhaal van Skyrim snapte ik op een gegeven moment uberhaubt geen moer meer van, en verder met die talloze (waarvan het merendeel gewoon saai is) quests zie je door de bomen helemaal het bos niet meer. Ik snap BigKabuto's punt verder ook wel, dat je helemaal in de wereld kan opgaan, dat kan je ook. Maar na 2uur kwijlbekken hou ik het wel weer voor gezien. De herhalende combat, de vele laadtijden, het gemis in diepgang doen het voor mij echt niet. Ik snap dan ook niet waarom de game destijds zulke enorm hoge reviews kreeg.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Klaar voor een goeie Skyrim sessie! :D

Laptop erbij voor de wiki. :+

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gebruik je de Wiki dan zoal voor?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Haha, je hebt ook gewoon apps voor je mobiel he!
    Dat is helemaal makkelijk.

12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Juist de laadtijden zijn voor mij echt de reden geweest dat ik Skyrim (en wel meer spellen) op de PC ben gaan spelen. Die laadtijden werden echt te lang en ik werd er gewoon chago van.=(

Nu ik hem op de pc speel zijn de laadtijden echt heerlijk.Je gaat een deur in of uit en je staat meteen buiten\o/ En sindsdien speel ik bijna nooit meer op de console:p

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren Dawnguard uitgespeeld als Dawnguard en toen overnieuw begonnen met de game. Eerste playthrough was vooral veel met zwaard, pijl en boog en destruction magic. Nu ga ik gewoon voor full mage. Het blijft echt een fantastische game gewoon, er valt uiteraard meer dan genoeg nog aan te verbeteren, maar dat gaan we gewoon zien in de volgende TES games. Ik blijf me ook echt nog steeds verbazen over die dungeons, gelijk de eerste al, Bleak Falls Barrow. Het blijft gewoon prachtig en een wereld van verschil met Oblivion. Denk ook zeker wel dat de dungeons het sterkste punt van de game zijn.

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Haha jij blijft echt enthousiast over deze game:lol:

Ik vind het ook nog steeds een goede game hoor, maar de wereld van Fallout pakt mij toch wel veel meer. Ik moet nog steeds de MQ van Skyrim spelen, en pfffff nog steeds Dawnguard:emo: Er gaat gewoon zoveel tijd in zulke spellen zitten, dat je andere spellen gewoon vergeet na een tijd.:'-(

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap Reckuuza's punt echter wel hoor. Ik ben het volledig met hem eens over een verhaal wat je erin zuigt, want dat vind ik bij Skyrim echt niet het geval. Echter wel weer bij Fallout 3...daar boeide het main verhaal en sidequest verhalen mij wel degelijk. Maar wat er in TES nog echt mist zijn personages en verhalen die echt interessant zijn. Welk personage in Skyrim is nou ECHT boeiend? Van Dawnguard is dat ongetwijfeld Serena, maar is zij nou erg memorabel? Meh. Wie in Skyrim zelf? In TES mist er echt nog een connectie van speler naar personages+verhaal. Er zijn bepaalde keuzes zoals; kies je voor de Stormcloacks of Imperials, maar het is geen keuze waar je heel lang bij stilstaat. Niet zoals bij een The Witcher 2 waar keuzes echt impact kunnen hebben en waar je echt met personages mee kan leven. Zou het ooit nog in TES komen? Skyrim moet het echt hebben van exploren, gewoon die wereld verkennen, een dungeon ingaan en dan ineens op een dagboek of journal stuiten van iemand, wat weer een nieuwe quest triggert en ga zo maar door.

En yep Vault Boy, over Bethesda games zal ik altijd enthousiast zijn, i love their games. Wanneer ze met een nieuwe Fallout aankomen uiteindelijk wordt ik ook helemaal gek! :D

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als ik dingen niet kan vinden of op kan lossen. Of er schiet me ineens iets te binnen wat handig kan zijn. Gebruik het best veel.

17. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Daarom pakt de wereld (Fallout) en met name Fallout 3 mij veel meer. Het verhaal vond ik daar zoveel leuker, omdat je echt naar je vader op zoek was. En op het moment dat je vader dood gaat en jij na een tijdje die purifier aan moet zetten. Toen dat gebeurde had ik echt zoiets van. DAMN! nee niet mijn vader die ik eindelijk bevrijd had.

Bij Skyrim heb ik dat moment nog niet gehad, en bij het einde zal ik dat ook niet hebben als ik de verhalen mag geloven. Dat het einde echt bagger is.

Nee van mij mag Fallout 4 ook heel snel komen\o/ Kan niet wachten om weer in een nieuwe wereld rond te lopen:): Voor mij zijn Bethesda games ook mijn nummer 1 games. Ok ze hebben bugs en werken niet 100%, maar die werelden zijn zo groot dat dat ook niet 100% perfect zal zijn.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man! En ik heb zelf heel weinig problemen gehad met Fallout 3 op Xbox 360. New Vegas on the other hand....mijn god..over de 40 vastlopers gewoon. Microsoft moet gewoon een exclusieve gameplay demonstratie tonen tijdens E3 op nieuwe hardware van Fallout 4.....oh man if only!

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    De meeste dromen zijn bedrog, maar een keer in de zoveel tijd komen dromen uit. ;)
    Laten we het hopen.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat er een Fallout 4 komt lijkt me vrijwel een feit..ik bedoel...ze moeten wel! Maar of dat gaat gebeuren tijdens E3 dit jaar...heel twijfelachtig idd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina