De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jezus, ik zit even te kijken op dat PSV netwerk;

Nu zelfs een kinderen voor kinderen afdeling op dat forum :lol:

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Kan zo de top 40 in.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Goed nummer

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen met statistieken aan gaat komen om je mening te vormen over een verdedigende (!) middenvelder, dan vrees ik dat we geen zinnige discussie gaan houden hier. Ik heb Kali meerdere keren zien spelen en zijn drive naar voren vind ik onderscheidend van andere verdedigende middenvelders. Ik heb het daadwerkelijk waargenomen ja. In mijn optiek is hij de reden waarom Utrecht weer wat frisser en aanvallender speelt. Speelt hij minder, dan is Utrecht ook niks meer. Natuurlijk zit er wel enig risico in - hij mag het eens laten zien over een langere periode - maar voor transfervrij is het wel een interessante gok.

Ik vergeleek Schone met Kali op de VM-positie. Blijkbaar kijk je geen recente wedstrijden van hem, want daar bakt hij er niets van. Als half kan hij wel redelijk mee, maar kom op hé, 'bewezen Eredivisievoetballer'. De man heeft bij De Graafschap en NEC gespeeld en is 26 jaar.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het is een spelmaker, geen verdedigende middenvelder...

Als Asare (die op ''10'' speelt) niet zoveel verdedigend werk op zou knappen voor Anouar, wordt ie overlopen.

Welke drive naar voren? Die jongen komt amper in de buurt van 't doel van de tegenstander, hij haalt de bal op bij de centrale verdedigers en verlegt 't spel naar 't middenveld...

En nogmaals, die jongen zit al 3 seizoenen bij 't 1e elftal maar heeft pas sinds dit seizoen een basisplaats veroverd, en we zijn welgeteld 18 wedstrijden onderweg.
    Oh en ja, ik heb alle wedstrijden die ie heeft gespeeld gezien.

Lasse Schone is een bewezen subtop-speler, dat is Kali nog lang niet...

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap je redenatie dat Schone zo'n slechte speler is nou ook niet echt, ik vind het een prima speler die zijn taken naar behoren uitvoert, dat die op VM staat kan die helaas ook weinig aan doen.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik in ieder geval met drive naar voren. Dat jij dat probeerde te ontkrachten door te zeggen dat hij alles breed of terug speelt, leek erop dat je dat ook snapte. Maar nu blijkt dat hij de bal wel naar voren speelt en heb je weer een andere definitie. Dat het allemaal wat voorbarig is omtrent Kali heb ik ook al toegegeven, maar nogmaals, dat ie transfervrij is maakt het een interessante optie.

@Sostic: Ik heb Schöne nooit een slechte speler genoemd. Ik had het over opties voor de VM, dán kan je Schöne wegstrepen. Als half vind ik hem best goed, maar bij 'bewezen Eredivisiespeler' denk ik toch aan een hoger kaliber.

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ja, ik denk bij ''drive naar voren'' aan iemand die richting de 16 van de tegenstander komt, en dat doet Kali zelden tot nooit.

Wat mij betreft vertrekt ie deze transferperiode nog, maar ik geloof dat ze 't bij de club niet met me eens zijn.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sneijder schijnt nog een BONUS te eisen van Inter ook. De man is totaal krankzinnig. Heel gauw ophoeren!

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Alsof de club zo netjes is, contract is contract, niet achteraf gaan lopen piepen dat zijn salaris te hoog is.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Haha... ja, dat zou ik ook gewoon doen hoor. Kunnen ze hem niet gewoon een cadeau bon geven? :+

Waar het mij op lijkt is dat Inter gewoon van Sneijder af wil. Galatasaray zal echt niet de enige club zijn. Vooral niet als je weet dat United al 4 jaar probeerd Sneijder een contract aan te bieden.

Galatasaray bied waarschijnlijk een leuke transfersom ... Beetje kinderspel lijkt het.

We zullen het zien :)

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Hoe triest kan je zijn.

Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Idd hoe triest kan je zijn dat je die titel "Pep Guardiola refuses to shake hands with Cristiano Ronaldo at the Ballon D'or" gelooft :emo: :emo:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, is ook niets van waar, inderdaad.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Misschien geeft hij hem wel alleen een schouderklopje...

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hij heeft er toch recht op. Chelsea gaf Sturridge al 1.5 miljoen pond mee. :)

Zal deels wel afhankelijk zijn van de transfersom, whatever. Ik vind dat Sneijder van die 15 miljoen bruto per jaar wel wat mee mag krijgen als afkoopsom/oprotpremie.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kan iemand ff die hele soap van Sneijder uitleggen dan?
    Hij raakte geblesseerd en daarom wilde Inter van hem af?

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Inter herziet alle contracten (lees: schaalt nieuwe contracten lager in), door nieuw beleid. Sneijder is één van de grootverdieners van de club. Ze bieden hem een nieuw aanzienlijk verlaagd contract aan. Sneijder weigert te downscalen en dus speelt hij niet meer en wil Inter hem verkopen.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan hem wel begrijpen. Ik zou ook geen geld in willen leveren, als je daar een contract op hebt getekend. Daarnaast is dit een goede manier om daar weggestuurd/weggekocht te worden. Daar wil je toch niet meer voetballen man..

Btw:

:)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok helder. Beide partijen laten zich weer van de meest sympathieke kant zien dus :emo:

Deel Deze Pagina