Even een carrière update.
2012 - 2013: 5de met Ajax, mijn contract werd niet verlengt.
2013 - 2014: 5de met Fulham.
*2013 - 2014: Bondscoach van Ecuador geworden, alles gesimuleerd en net niet gekwalificeerd voor het wk.
2014 - 2015: Kampioen geworden met Fulham, door de laatste wedstrijd in blessuretijd bij Spurs te winnen terwijl ManUtd (dat op 1 punt achter mij eindigde) thuis tegen ManCity gelijk speelde.
*2014 - 2015: Bondscoach bij Frankrijk geworden, gehele kwalificatie en oefenwedstrijden gesimuleerd en op één gelijkspel na alle kwalificatiewedstrijden gewonnen.
2015 - 2016: Door gebrek aan aanbiedingen bij Fulham gebleven, na 10 wedstrijden overgestapt naar Juventus.
2015 - 2016: Bij Juventus ingestapt als 6de met 10 punten achterstand op Roma, uiteindelijk 3de geworden met 3 punten achterstand op Palermo.
Na het laatste seizoen begon het EK in Frankrijk, Ribery was vrijwel het gehele seizoen geblesseerd en kon niet mee, Benzema (87) raakte voor 6 wedstrijden geblesseerd aan het einde van de voorbereiding waardoor ik Lancazette (ofzo) had opgenomen als vervangen. Ik heb het gehele EK gesimuleerd en ging in de poule met Portugal, Belgie en Polen (Belgie en Polen zijn denk ik beter dan Portugal in 2016..) als nummer 1 door. In de achtste finale won ik 2-1 van Rusland, in de halve finale won ik 3-2 van Engeland, in de 88ste minuut maakte Lancazette de 2-2 en in de verlening maakte Nasri de 2-3.
In de finale won 'ik' van Spanje door een goal van Lancazette die uiteindelijk topscorer werd met 6 goals. Echt mooi dat een speler van 81 als laatste er wordt bijgehaald en dan de topscorer wordt
Alleen erg raar dat je geen veren in je reet krijgt maar alleen ziet staan 'Frankrijk wint Europees kampioenschap'.
Overigens stond er bij de eindstand van Engeland dat iedereen 48 wedstrijden had gespeeld, sowieso een bug omdat ik na 10 wedstrijden wegging. Chelsea werd kampioen met 122 punten
Nog een andere bug of easter egg was dat bij die live commentary de commentator zegt: Red card voor Inter, they only have 8 men left! Toen stond het 0-1 voor Inter bij AC Milan en won Inter alsnog met 1-2
En een leuke speler om te kopen is de braziliaan Guilherme. Ik had hem bij Fulham voor mijn eerste seizoen daar voor 11 miljoen gekocht. Hij was toen iets van 79 maar wel een 'complete aanvaller'. Na één seizoen waarin hij ruim topscorer werd verkocht ik hem voor 33 miljoen. Toen ik bij Juventus coach was bleek hij daar op de reservebank te zitten Hij is nu 85 en PSG heeft 33 miljoen geboden.
Laatst bewerkt: 9 jan 2013