1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik toch eens de perfecte oplossing voor jou! Voortaan elke keer 5 wedstrijden spelen en dan weer een lange tijd niet spelen. Probleem opgelost.

2. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    dus jij wordt slechter naarmate je meer speelt..
    bij mij werkt het andersom.
    :p

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Even een carrière update.

2012 - 2013: 5de met Ajax, mijn contract werd niet verlengt.
    2013 - 2014: 5de met Fulham.
    *2013 - 2014: Bondscoach van Ecuador geworden, alles gesimuleerd en net niet gekwalificeerd voor het wk.
    2014 - 2015: Kampioen geworden met Fulham, door de laatste wedstrijd in blessuretijd bij Spurs te winnen terwijl ManUtd (dat op 1 punt achter mij eindigde) thuis tegen ManCity gelijk speelde.
    *2014 - 2015: Bondscoach bij Frankrijk geworden, gehele kwalificatie en oefenwedstrijden gesimuleerd en op één gelijkspel na alle kwalificatiewedstrijden gewonnen.
    2015 - 2016: Door gebrek aan aanbiedingen bij Fulham gebleven, na 10 wedstrijden overgestapt naar Juventus.
    2015 - 2016: Bij Juventus ingestapt als 6de met 10 punten achterstand op Roma, uiteindelijk 3de geworden met 3 punten achterstand op Palermo.

Na het laatste seizoen begon het EK in Frankrijk, Ribery was vrijwel het gehele seizoen geblesseerd en kon niet mee, Benzema (87) raakte voor 6 wedstrijden geblesseerd aan het einde van de voorbereiding waardoor ik Lancazette (ofzo) had opgenomen als vervangen. Ik heb het gehele EK gesimuleerd en ging in de poule met Portugal, Belgie en Polen (Belgie en Polen zijn denk ik beter dan Portugal in 2016..) als nummer 1 door. In de achtste finale won ik 2-1 van Rusland, in de halve finale won ik 3-2 van Engeland, in de 88ste minuut maakte Lancazette de 2-2 en in de verlening maakte Nasri de 2-3.
    In de finale won 'ik' van Spanje door een goal van Lancazette die uiteindelijk topscorer werd met 6 goals. Echt mooi dat een speler van 81 als laatste er wordt bijgehaald en dan de topscorer wordt :cool:
    Alleen erg raar dat je geen veren in je reet krijgt maar alleen ziet staan 'Frankrijk wint Europees kampioenschap'.

Overigens stond er bij de eindstand van Engeland dat iedereen 48 wedstrijden had gespeeld, sowieso een bug omdat ik na 10 wedstrijden wegging. Chelsea werd kampioen met 122 punten 8)
    Nog een andere bug of easter egg was dat bij die live commentary de commentator zegt: Red card voor Inter, they only have 8 men left! Toen stond het 0-1 voor Inter bij AC Milan en won Inter alsnog met 1-2 :+

En een leuke speler om te kopen is de braziliaan Guilherme. Ik had hem bij Fulham voor mijn eerste seizoen daar voor 11 miljoen gekocht. Hij was toen iets van 79 maar wel een 'complete aanvaller'. Na één seizoen waarin hij ruim topscorer werd verkocht ik hem voor 33 miljoen. Toen ik bij Juventus coach was bleek hij daar op de reservebank te zitten :+ Hij is nu 85 en PSG heeft 33 miljoen geboden.

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wat een kut game blijft dit soms toch. Net carierre begonnen met PSV, eerste oefenwedstrijd tegen Juventus, alles gaat redelijk goed, laatste minuut nog 0-0, simpele dieptebal van Juventus richting mijn keeper die hij makkelijk kan pakken, valt hij opeens zonder reden om met niemand in de buurt dus bal rolt verder richting goal en Juventus tikt hem dus binnen...

Daarnaast ook uiteraard weer 2 spelers in 1 wedstrijd die meteen een langdurige blessure oplopen... (!)

Edit: 2de oefenwedstrijd, 3-0 voor, in de laatste minuten valt Strootman zonder reden om met een knee-ligament injury ... =( =( =(

Ongelooflijk. Sliders voor injury enzo staan trouwens al op 95% enzo, dus het slaat nergens op.

Edit 2: Na de 3de oefenwedstrijd krijg ik de melding dat Toivonen langdurig geblesseerd is geraakt tijdens de training en er 3-6 maanden uit zal liggen (weet niet meer precies hoe lang het was), maar gelukkig had ik hem net succesvol verkocht aan Arsenal voor 6 miljoen, en trokken die zich niet terug...

... en in de eerste league-match die ik dik aan het winnen was tegen NAC, gaat Mertens onderuit en breekt een elleboog.

Te belachelijk voor woorden. 4 wedstrijden bezig in career-mode, en 4 langdurige blessures opgelopen bij mijn eigen spelers, en dan heb ik het nog niet eens over de slachtoffers bij de tegenstander... :emo: :emo: :emo:

ALS je dan zo'n sneu oneerlijk kut-systeem erin gooit dat keepers helemaal zonder reden omver vallen en daarmee een tegengoal weggeven, of dat spelers zonder goede reden met het grootste gemak iedere wedstrijd iets weten te breken, zorg dan gewoon dat er een fucking REMATCH optie in zit.

5. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    En precies om die reden ben ik weer overgestapt op (m'n oude liefde) PES. Deze is veel realistischer dit jaar.

6. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dus als je zo vaak op de paal/lat schiet bij een kans is het niet gescriped ofso van fifa? Lazer een eind op zou ik zeggen.
    Ik ga me denk ik toch aan PES wagen, heb het laatst bij een vriend van me gespeelt en speelde stukken beter.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik geloof er niet in. Waarom zouden ze online expres wedstrijden beïnvloeden? Wat is daarvan de toegevoegde waarde. Offline zou ik het wel kunnen begrijpen om het zo spannend te houden, al is het niet eerlijk.

Ik heb ook wedstrijden waarin in 3 kansen heb en 3x scoor. En wedstrijden met 20 schoten en 1x scoor. Ligt toch ook een beetje aan de tegenstander. Als ik kan counteren heb je veel ruimte en als die kans er komt sta jevaak 1 op 1. Speelt iemand verdedigend heb je altijd een mannetje die tegen je aanloopt. Althans, zo verklaar ik het want geloof niet dat ze online wedstrijden manipuleren.

En als ik 2 weken niet speel win ik ook altijd de 1e wedstrijden. Dan ben je meer geconcenteerd. Merk altijd da als ik meer dan 3 wedstrijden op een avond speel dat m'n concentratie weg zakt en dus eerder verlies. Daar word ik weer gefrustreerd door en gaat het alleen maar slechter :p

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Godverdomme wat word ik hier chagrijnig van zeg sta nu gewoon 1-0-6 waarvan 5/6 stond ik voor met +2 doelpunten en dan vlieg ik uit die kut server :mad:

Maar volgens mij ben ik de enige of hebben jullie hier ook last van (gister avond en vanavond) want zal zeker wel weer aan mijn kut internet liggen?

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik vorige week ook maar lag toen aan UPC volgens mij, meer mensen hadden er last van toen tenminste. Toen ook mijn record verneukt, ik stond 32-2-2 maar toen een paar losses erbij gekregen. Nu is mijn record 48-9-9 geloof ik.

10. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Story of my life :emo:

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind beide games goed spelen eigenlijk.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Met career begonnen gisteren, met PSV. Eerste 2 league-matches gelijkspel, vervolgens Douglas, Donk, Fischer en Djuricic aangetrokken (die laatste een directe ruil voor lapzwans Wijnaldum), en tenslotte Bony, die zojuist in de eerste internationale wedstrijd meteen 3 goals heeft gemaakt :)

Mooi team meteen. Lijkt wel wat makkelijker dit jaar om spelers aan te trekken.

13. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Fischer bij PSV......

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Donk heb ik ook, bij Utrecht.

In seizoen 2 van de career mode is dit mijn basis:

----------Ruiter----------

Jung--vd Hoorn--Donk--Bulthuis

-----------Ayoub---------
    Beerens ---------------- Oar
    ---------van Ginkel--------

----Emnes----Mulenga------

Vooral Marvin Emnes is echt een beest. :)

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Relaxed toch!? Goede speler. Met FIFA 12 had ik al career gedaan met Ajax, dus nu wilde ik iets anders, dus PSV. *) Laat hem ook vrijwel iedere wedstrijd minuutjes maken.

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Nog nooit van Emnes gehoord, maar zal hem eens bekijken :) Donk was redelijk goedkoop dus mooi om naast Douglas te zetten, of als back-up voor Marcello. Douglas maakt nu wel echt het verschil achterin.

Ik wilde eigenlijk Martens-Indi halen, want die is ook niet zo duur, maar toen ik Donk en Douglas al had, en Bony ook nog 8,5 mil ofzo kostte, besloot ik het zo maar even te laten.

17. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik bedoelde daar mee te zeggen dat dat totaal niet realistisch is. Maar ja daar heb jij waarschijnlijk schijt aan

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Daar heb ik idd schijt aan. Ik probeer gewoon een voor mij zo'n leuk mogelijk elftal bij elkaar te krijgen. :)

Bij FIFA 12 had ik Ryo en Aissati altijd in de basis staan bij Man City :thumbs:

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ging van Sparta naar Middlesbrough een paar seizoenen geleden.

Deel Deze Pagina