[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik zoek een eerder tactisch en realisische shooter om in online coop te spelen. Alle Gears al gespeeld (Judgment is wel geen optie :cool: )

    Ik had gedacht aan Spec Ops the line? Zowiezo moet het spel minstens redelijke graphics hebben want mijn maatje is een graphics noob. Hij wilt Borderlands niet spelen door het visuele stijltje |:-
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mis je zeker wat, Borderlands 2 is echt een erg goede game.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heeft spec ops co-op? Kan ik me niet herinneren

    je maatje moet zich niet zo aanstellen, Borderlands is geweldig in co-op en ook al is het niet realitisch, in true vault hunter mode is het met de verschillende klasses nog best tactisch
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Spec ops the line heeft co op erbij gekregen (gratis) content te downloaden.;)
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is maar een klein beetje content, het is niet alsof je door de hele game kunt gaan in coop.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeeh......
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen dat je vriend zich over die grafische drempel moet zetten, Borderlands games zijn de betere coop ervaringen.

    Als je een tactische shooter zoekt voor coop, dan kom je toch uit op de Rainbow Six: Vegas games en die zijn ondertussen al flink verouderd, dus dat zijn ook geen grafisch juweeltjes.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit wist ik niet ;) Zelf nooit geprobeerd. :+
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, maar wat ik ervan weet is dat je gewoon losse missies hebt waar je als twee nobody's speelt net zoals in multiplayer.
    Het kwam ook pas later in de game.
     
  10. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Bedankt voor de reacties, zal mijn maat dus met zijn kop tegen de muur slaan :cool:
     
  11. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell (conviction)? De graphics zijn echt meer dan prima! Heb het zelf best wel veel met een vriend gespeeld, en had er uitstekend plezier van.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ghost Recon: Future Soldier is dope. Leuk om co-op te doen.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    oneens, vond dat echt een saai , makkelijk, voorspelbaar en lineair spel wat niets deed wat ik nog niet 100 keer eerder gezien heb
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Saai is het niet imo. Linair? Ja, maar dat is bij veel games zo. Makkelijk is het niet persé, het is maar hoe je de game speelt vind ik dan. Voorspelbaar.. mwha.

    Ik vind het een prima shooter om met een maatje te spelen. Destijds voor een tientje opgepikt, is 't zeker waard.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mja okay, voor een tientje per stuk om een paar avondjes te co-oppen kun je je er geen buil aan vallen. Ik had hem destijds fullprice gekocht en verwacht dat het toch nog wel enigzins op de oude GR games zou lijken maar dat is dus totaal niet zo
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De volle mep is hij zeker niet waard en als je verwacht dat de game net zo goed als de 'oude' Ghost Recon games is dan kom je van een koude kermis thuis. Daarom zullen er ook vast veel mensen zijn die dit een flop vinden.
     
  17. DaanovicNL

    DaanovicNL Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een spel zoals journey of shadow of the colossus voor op de xbox.. Allebei niet zo gebonden om iets te doen, perfecte graphics ook heel goeie verhaallijn, vooral bij journey. Iemand suggesties of een spel wat erop lijkt?
     
  18. Kamforra

    Kamforra Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty Black Ops 2 - de beste keuze ooit!
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .............:F:
     
  20. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Niet gebonden zijn, perfecte graphics, heel goede verhaallijn én beter dan journey in het kwadraat? Sounds like Skyrim :cool:
     

Deel Deze Pagina