Ik zoek een eerder tactisch en realisische shooter om in online coop te spelen. Alle Gears al gespeeld (Judgment is wel geen optie ) Ik had gedacht aan Spec Ops the line? Zowiezo moet het spel minstens redelijke graphics hebben want mijn maatje is een graphics noob. Hij wilt Borderlands niet spelen door het visuele stijltje
Heeft spec ops co-op? Kan ik me niet herinneren je maatje moet zich niet zo aanstellen, Borderlands is geweldig in co-op en ook al is het niet realitisch, in true vault hunter mode is het met de verschillende klasses nog best tactisch
Ik zou zeggen dat je vriend zich over die grafische drempel moet zetten, Borderlands games zijn de betere coop ervaringen. Als je een tactische shooter zoekt voor coop, dan kom je toch uit op de Rainbow Six: Vegas games en die zijn ondertussen al flink verouderd, dus dat zijn ook geen grafisch juweeltjes.
Ik ook niet, maar wat ik ervan weet is dat je gewoon losse missies hebt waar je als twee nobody's speelt net zoals in multiplayer. Het kwam ook pas later in de game.
Splinter Cell (conviction)? De graphics zijn echt meer dan prima! Heb het zelf best wel veel met een vriend gespeeld, en had er uitstekend plezier van.
oneens, vond dat echt een saai , makkelijk, voorspelbaar en lineair spel wat niets deed wat ik nog niet 100 keer eerder gezien heb
Saai is het niet imo. Linair? Ja, maar dat is bij veel games zo. Makkelijk is het niet persé, het is maar hoe je de game speelt vind ik dan. Voorspelbaar.. mwha. Ik vind het een prima shooter om met een maatje te spelen. Destijds voor een tientje opgepikt, is 't zeker waard.
Mja okay, voor een tientje per stuk om een paar avondjes te co-oppen kun je je er geen buil aan vallen. Ik had hem destijds fullprice gekocht en verwacht dat het toch nog wel enigzins op de oude GR games zou lijken maar dat is dus totaal niet zo
De volle mep is hij zeker niet waard en als je verwacht dat de game net zo goed als de 'oude' Ghost Recon games is dan kom je van een koude kermis thuis. Daarom zullen er ook vast veel mensen zijn die dit een flop vinden.
Ik zoek een spel zoals journey of shadow of the colossus voor op de xbox.. Allebei niet zo gebonden om iets te doen, perfecte graphics ook heel goeie verhaallijn, vooral bij journey. Iemand suggesties of een spel wat erop lijkt?
Niet gebonden zijn, perfecte graphics, heel goede verhaallijn én beter dan journey in het kwadraat? Sounds like Skyrim