Ik zal me ook eens melden
Speel het spel sinds de release, nooit aan gedacht hier te kijken, dus zit ik op een compleet andere server dan iedereen hier
Characters:
Asuran | Elementalist | Aurora Glade | Rand Of Askia
Charr | Guardian | Aurora Glade | Roar Of Askia
Human | Mesmer | Aurora Glade | Raendal Of Askia
Sylvari | Thief | Aurora Glade | Ranae Of Askia
Norn | Ranger | Aurora Glade | Richard Of Askia
Heb alle rassen voor alle story achievements
Moet alleen nog een character slot zodat ik ook alle professions even kan trainen tot level 10 ofzo, voor alle hints (Mis er nu 4 voor de 3 professions die ik niet heb>.>)
Elementalist is main character, maar op het moment ben ik druk bezig met het levelen van vooral mijn Guardian en Ranger. Ele is level 80, Guardian 50 en de rest allemaal rond de 10, Ranger is vorige week aan gemaakt.
Verder ben ik een echte achievement hunter, heb 100% world completion op elementalist gehaald, alle jumping puzzles en als ik klaar ben met mijn guardian levelen ga ik hard werken aan alle explorer achievements en boss achievements. Ik heb samen met een groep vrienden mijn eigen guild, die we volgende open gooien voor het publiek
Ik ben altijd open voor dungeons, alhoewel ik er nog niet veel gedaan heb. Met fractals wacht ik nog wel even tot eind januari, tot de update dat je hogere levels kunt joinen en dan zelf ook kunt levelen. Kan je tenminste gewoon op elk level met iedereen mee doen...
Klik om te vergroten...