1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kan altijd wel, ongeacht de server.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wanneer gaan we sowieso eens wat dungeons doen? :+


    Haha nice, OCD? :D

    Zelf nooit het geduld voor, m'n hoogste world completion is pas 63% ofzo 8)


    En het is zeker aan te raden om nu al een beetje te beginnen met de lage fractals levels zodat je nu iig de "makkelijke" fractals 1 keer gedaan hebt, na de patch doet iedereen meteen Fractals 10 en die is meteen een heel stuk lastiger.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Die van mij 41% :+

    Twijfel nog om mijn main te veranderen van Ranger of Mesmer :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je ziet trouwens dus soms zo een geel/gouden badge bij iemand zijn naam. Is dat als je 100% de map hebt voltooid?
    Zijn er ook andere die je kunt krijgen? (zijn zeker gekoppeld aan titles?)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Jep, en die andere weet ik niet, je kan wel gewoon titles verdienen, zie mijn plaatje maar, Emissary of the Mad King, samen met nog een stuk of 10 titles volgens mij.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Craften saai?! Ik heb in 5 uur mijn mesmer van level 20 naar 70 geleveled door alleen maar te craften - craften is awesome! :9
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dan had je ziek veel crafting material :p
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    50% had ik al en 50% ingekocht (sommige dingen zijn gewoon te saai om te farmen). Ik denk dat het me uiteindelijk iets van 12 gold heeft gekocht. :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had laatst gekeken naar de titels die te verdienen zijn en volgens mij is de enige die ik eventueel wel haal die waar je 100 man moet reviven. Dat zal ook niet bepaald binnenkort zijn, maar dat is de enige waar ik blijkbaar een béétje bij in de buurt zit. :+
    Haha, damn. Eventjes 50 levels erbij 8) Nee, ik huppel liever gewoon rond, doe wat events en level op die manier.

    En 12 Gold... Ik heb net 4 en een beetje op level 77.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Fixed, al zal het vast een typo van je geweest zijn :+

    Ik heb deze titles:

    Traveler 5 Hall of Monuments points
    Guild Warrior 10 Hall of Monuments points
    Rift Warden 15 Hall of Monuments points
    Chosen 20 Hall of Monuments points
    Ascendant 25 Hall of Monuments points
    Closer to the Stars 30 Hall of Monuments points
    Ghostly Hero 35 Hall of Monuments points
    Flameseeker 40 Hall of Monuments points

    Emissary of the Mad King Earn 5 of the Halloween Achievements
    Master Carver Carve 150 Pumpkins
    Apprentice Toymaker Earn 12 of the Wintersday Achievements

    :+
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet precies wat je moest doen voor die van Hall of Monuments, maar ik weet zeker dat het easy was (ja, ik weet dat het iets met GW1 heeft te maken :p)
    Rond Halloween speelde ik niet genoeg, anders had ik er ook zeker 1 van de 2 gehaald :cool:(was al flink op weg met het carven van die dingen)

    Wintersday, ach. Dat krijg je als ik geen Dungeons doe. Die had je toch echt nodig om tot aan de 12 te komen. :mad:

    En het was inderdaad een typo. Ik zit al over de 600 revives, dus dat het er geen 100 waren weet ik :+ (wat had jij? Net wat meer dan 200 na al die tijd?)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Geen idee, niet veel nee :+

    En Hall of Monuments easy? Niet echt, je had hoe verder je kwam, veel meer geld nodig (voor Armor en Weapons die sinds de aankondiging flink in prijs stegen), alle missies uitspelen (+Hard Mode), 50 Minipets (normale, uncommon, rare of unique) verzamelen.

    En qua titles schoot het bij mij daar ook niet op, daar had ik 10 gemaxed :+

    Sta nu op 43/50 meen ik, eigenlijk wil ik die 2 nog wel halen maar ik heb geen geld :+

    EDIT: 42 :mad: http://hom.guildwars2.com/en/#page=main&details=IGqBA8////DAwYwIppLEAcYABCSAAAAAhScIQAAAAAA
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is er verdorie nog steeds niet een dergelijke site voor GW2? Maar dan uitgebreider natuurlijk. Bungie.net, maar dan voor Guild Wars. WoW heeft toch wel zoiets? IK WIL STATS! :+
     
  14. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    die van dulle heeft ook flinke memme zeg
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat zeker,... en dan toch is hij helemaal weg van Emma Watson hé, dat snap ik dan niet helemaal :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er was volgens mij niet echt keuze hoor. :+ Het was Huge of Extra Huge. (als er al keuze was, kan ik me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren :p)

    Oh, en je moet het natuurlijk wel in verhouding zien: Norns zijn gewoon grote mensen. Dan groeit dat ook mee.
    8)
     
  17. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit heb geloof ik level 4 gedaan, maar je hebt op zich wel gelijk. Maar nu zo druk bezig met levelen! En ja ik zit wel tegen het ocd aan hoor, met die achievements ook, staff op ele was best fijn, nu scepter en focus gewoon omdat ik daar ook 5000 kills mee moet (Alhoewel die 5000 focus kills mij denk wel gestolen mogen worden8))

    http://hom.guildwars2.com/en/#page=main&details=EuDAA8////D44/9/vr/HAErhkOVAAAAAhUcgQAAAAAA 50/50 HoM, dus alle titles:D En dan ook nog God Walking Amongst Mere Mortals.

    Gw2 titles:
    Been There. Done that. (100% world, en inderdaad, dat is zo'n sterretje, plus die grote ster op inlog scherm:D)
    No One Left Behind (1000 revives, na 371 hartjes heb je die wel met die npcs>.>)
    Apprentice Toymaker (Wintersday 12 achievements maxed, Halloween heb ik niet gespeeld en die staat nu dus leeg:mad:)
    Zit nu op 2507 achievement punten, en daar komen steadily steeds meer bij:D

    Verder kan je mij altijd vragen om een dungeon te doen, daar zitten ook achievements aan vast:D
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Vandaag,

    [​IMG]
    De chat heeft wel gelijk. De uitdaging is bij meneer Shatter ver te zoeken. Dat beest is stekeblind. :+
    Als ik nou eens nuttige loot kreeg... ;)

    [​IMG]
    Jormag ook tegengekomen, en die geeft je tenminste een wat betere uitdaging.
    [​IMG]

    DINGDINGDING LEVEL 80
    [​IMG]

    Misschien dus ook maar tijd om de Skill Points uit te gaan geven. :mad:
    [​IMG]


    50% completion
    [​IMG]
    100% haalbaar? Dacht het niet! 8)

    *fixed*
    [​IMG]

    Snap er alleen niks van. Nadat ik dat gechecked had heb ik zeker nog zo een 200k XP gehaald zonder dood te gaan (zelfs zonder down te gaan). Werd er maar niet bijgeteld. :mad:
    [​IMG]
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Zo, rank 7 PvP, bijna mijn Bambi :cool:
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gefeliciteerd Dulle :b: :thumbs: \o/

    Mooi screenshot trouwens ook die eerste


    Zo je hebt ook niet bepaald stil gezeten op GW1 :D nice.


    Je kunt ook veel titels in PvP halen als je daar echt naar opzoek bent btw
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2013

Deel Deze Pagina