Is idd niet het standaard model, heb een uitbreiding naar 8GB RAM. Daarnaast heb ik naast de MBA ook nog een case besteld en moet de bestelling dus worden samen gevoegd. Dit staat ook bij de traceer pagina:
Please Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date).
Ben dus bang dat het dus idd gewoon maandag de 21ste blijft. Jammer, want die vrijdag de 18de was ik vrij geweest en had m voor de veiligheid toch maar naar m'n huis adres laten sturen en niet naar m'n werk. Maar kan maybe regelen dat ik de 22ste vrij ben, dus dan komt dat ook wel goed.
Heb trouwens ook vandaag m'n NAS besteld! De Synology DS213 met een 2TB WD Red HDD (speciaal ontwikkelt voor NAS systemen)! Komt op den duur nog een keer 2TB bij, maar voorlopig is 2TB voldoende, huidige media en data is net iets meer dan 1TB, dus kan nog wel ff vooruit.
Laatst bewerkt: 13 jan 2013