Het huiswerk draadje [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 8 jan 2011.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Post even de definities van beiden, dan kunnen we je misschien helpen met een bewijs om dit te bevestigen of te ontkrachten.

Je hebt je vorige vragen weg-ge-edit, maar die zeiden mij ook al niks. Ik moest erop Googlen en kwam toen weer bij jouw dictaat/vak uit. :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Volgens mij ging het over berekenbaarheidstheorie. Ik dacht te lezen dat je eerstejaars was? Wel een pittig vak om aan eerstejaars te geven.

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad berekenbaarheidstheorie. Vreselijk vak! Dit is ook het eerste jaar dat ze het aan eerstejaars geven. Ik heb de assignment al ingeleverd trouwens, dus het antwoord is niet meer nodig. :)

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet voor een verslag van Academische Vaardigheden (onderzoek opstellen en uitwerken aan de hand van SPSS) een codeboek maken, ik ben alleen vergeten wat er in een codeboek hoort en google isn't my friend today.. kan iemand mij een duwtje in de goede richting geven?

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is op zich een leuk vak, maar wel echt enorm theoretisch en abstract. Neem dan aan dat je ook nog complexiteitstheorie gaat krijgen? :cool:

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Studeer zelf Toegepaste Psychologie en werk ook met SPSS en codeboek. Een codeboek is niks anders dan een tabelletje van de variabelen en de details(1=man,2=vrouw, nominaal/ordinaal etc.) die je gaat invoeren in SPSS.
    Ik vind zelf een codeboek een beetje omslachtig omdat je het eigenlijk ook gewoon direct in SPSS kan zetten. Het voordeel van een codeboek is dat je kan zien wat je hebt aangepast, je gebruikt het dus als een soort logboek.

Heb zelf een opdrachtenboekje waarin precies staat wat er in een codeboek moet komen te staan, mocht je dit willen weten dan maak ik er wel even een fotootje van. :D

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Awh thanks, klinkt ook best logisch :+
    Ik heb geen foto nodig want ik weet precies wat je bedoeld, thanks though!!

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    No problem!

9. Bram14PSV

Bram14PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je bij een Texas Instruments 84 Plus er gegevens inzet?
    Bij de Casio is er een optie waarbij je er gewoon tekst in kan zetten, waardoor je niet zoveel hoeft te onthouden, maar het gewoon kan aflezen.
    Zit de optie ook op de TI? En zo ja, waar?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Download TI Notefolio, daarmee kan je hele WORD bestanden op je TI zetten.

11. Bram14PSV

Bram14PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Probleem is dat ik nu geen Word heb, dus moet alles er handmatig inzetten.
    Bij de Casio weet ik waar die optie zit, maar bij de TI niet.
    Iemand die het weet? Siemen?

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In PRGM kan je vanalles intypen.

13. Bram14PSV

Bram14PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dus bij PRGM, en dan NEW neem ik aan?
    En dan daar de tekst typen?

En hoe doe je een Spatie?

Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  14. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    ja dat kan je, om het af te lezen dan gewoon naar EDIT gaan. Ofwel programmeer je het echt (is niet zo moeilijk) maar om er dan weer uit te gaan duurt dat een paar milliseconden langer wat vitaal is bij een passerende leerkracht :+

En zeg me nu niet dat je het niet gebruikt om te spieken :cool:

EDIT: spatie is eerste de alpha (groene knop linksboven en dan op 0 )

Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Meh, pagina te laat

16. Bram14PSV

Bram14PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt. Maakt niet uit. Is toegestaan, wordt zelfs aangeraden om de informatie erin te zetten, omdat het anders gewoon teveel is.

Wat is het verschil tussen programmeren en aflezen?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Zijn ze dan te lui om een formuleblad of iets dergelijks te maken? Lutsers. :+

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

No offence, Bram14PSV. Maar zelf formulebladen of samenvatting maken is zo veel leerzamer dan iets copy pasten naar je rekenmachine. Het is jammer dat ze je dat niet laten doen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is wel een eigenschap die veel scholieren/studenten inderdaad missen. Puur de feitjes leren/overnemen en daardoor niet de connecties tussen de stof zien. Juist dat laatste maakt het zoveel makkelijker om een goed cijfer te scoren.

20. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Inderdaad wel lame hoor dat het toegelaten is. En het feit dat je een TI-84 gebruikt ervoor duidt op vakken met formules? Wel als je je formules niet verstaat ga je ze zowiezo niet juist gaan toepassen hoor, dus gewoon intypen zou ik niet doen :)

En ps: kut leerkrachten, een beetje spieken legaal maken, het stiekeme gedoe is juist het leuke eraan :cool:

Deel Deze Pagina