Het huiswerk draadje [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 8 jan 2011.

1. Bram14PSV

Bram14PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is niet voor Wiskunde.
    Hoe sla je alles op?

2. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    second quit gewoon :b:

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Iemand? Hoeft niet per sé vanuit de EU te zijn maar gewoon regels omtrent natuur/vogels.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je vraagt naar zo iets specifieks, de kans dat Google het weet is vele malen hoger dan iemand hier.

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dat is het probleem dus, kan daar serieus niks vinden. Maar goed, heb morgen afspraak met iemand van de provincie dus komt wss wel goed.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Morgen OAT examen van laatste jaar v.d. opleiding Accountancy. Landelijke toets van 9.00 uur tot 16.30 uur.

Zie het niet zitten. Al heb ik voor mijn doen meer gestudeerd dan de afgelopen jaren bij elkaar.

Toevallige andere die deze toets al hebben gehad met goede tips voor me?

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb morgen ook de OAT, jeeeej niet de enige :+ Als je mij ff je mailadres stuurt dan kan ik je wel flink wat bestanden toesturen die je kan gebruiken. Je mag namelijk 1e 1,5 uur (tijdens lezen van de case) alle literatuur + aantekeningen erbij houden. Als je weet welke typologie het is kan je dan ook gelijk AO beschrijving, VBCs, detailcontroles etc. overpennen.

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Nu jullie het toch over de studie accountancy hebben: Ik heb AO laatst gemaakt, maar jammer genoeg een onvoldoende gehaald. Volgens mijn leraar had ik die processen niet goed beschreven. Echter, kwam het in de lessen in mijn optiek er ook weinig aan toe. Heeft een van jullie nog tips of oude tentamens met uitwerkingen?

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat mankeerde er dan aan de procesbeschrijving? Ik heb zat opgaven voor je, dus PM dan ff je mailadres, dan stuur ik het morgenavond wel even op.

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn leraar vertelde mij dat ik de casus overschreef en niet de processen.. Snap er dus ook geen fck van.

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Toevallig online staan? Wat voor typologie was het? Wat voor opleiding doe je btw?

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Mhh, nee staat niet online. Ik doe de opleiding accountancy 2e jaars @ HvA.

Typologie: Heterogene massaproductie als ik het goed heb. De typologie had ik wel goed, maar kan het niet meer echt voor me halen.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    NOOOOO Ik was gewoon een half uur te laat :mad: Echt geen flauw idee wat ik er van moet denken..

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe krijg je het voor elkaar haha! Wat nu?

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kut OV :mad: Voor de rest niks aan de hand, had alleen een half uur minder de tijd om de case te lezen en overleggen.

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand die mij een voorbeeld kan geven van:
    Een Monopolistische concurrentie, een oligopolie, monopolie en volkomen concurrentie?

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Monopolische concurrentie, de meest voorkomende marktvorm in Nederland. Frisdrank, kauwgom.

Oligopolie, is een marktvorm waarbij enkele grote bedrijven het leeuwendeel van de markt in handen hebben. Automobiel- en de staalindustrie. De providers van mobiele telefonie.

Monopolie, omvat slechts één aanbieder van een bepaald product, die meestal relatief weinig aandacht aan marketing besteedt. (Bestaat niet echt meer tegenwoordig). TNTpost, NS.

Volkomen concurrentie weet ik niet :p

18. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo xboxworld gebruikers.

Ik doe een onderzoekje voor school over een eventuele BeNeLiga. Hierbij heb ik een klein beetje hulp nodig in de vorm van een enquête van ongeveer 7 vraagjes. Dit is een vervolg op een andere enquête en de vragen hierin zijn gebaseerd op de antwoorden van die enquête.

Het gaat dus over een BeNeLiga, een voetbal competitie tussen Nederlandse en Belgische clubs om misschien in de toekomst op een hoger niveau te komen. Hiervoor zullen wel grote offers gemaakt moeten worden. En d.m.v. deze enquête wil ik erachter komen voor wie welke nadelen het belangrijkst zijn.

Bij voorbaat heel erg bedankt als jullie mij hierbij kunnen helpen.

Link https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGZBMGd1X2RkeUN3MFdkT2laM3k2bEE6MQ#gid=0

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Iemand een idee? crosspost uit het Office topic. De help in office heb je ook niks meer aan zeg, daar staat alleen maar crap doorgelinkt naar crapsites

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Deel Deze Pagina