Beter dan dat zwarte shirt. Alhoewel het mij weinig uitmaakt waarin ze spelen, zolang ze maar goed voetballen.
Volgens mij wilt Maher naar ons komen. .. en volgens mij wilt De Telegraaf dat hij liever naar hun cluppie Ajax komt Trouwens: [yt]ccxZ_9O_nSY&&hd=1&fs=1[/yt]
Zit wel een arbitragezaak in de lucht dus. PSV speelt het slim, bedragen bieden die AZ nooit accepteert en de hele tijd uitdrukkelijk in de media de interesse voor Maher kenbaar maken. Maher die zit alleen maar met PSV in zijn gedachten en gaat dan proberen zijn contract te laten ontbinden. Wat never nooit gaat lukken natuurlijk, maar je hebt kans dat AZ hem daarna alsnog laat gaan omdat de verhoudingen verstoord zijn ofzo.
Precies. PSV blijft openbare interesse tonen en gaat zometeen een bod tussen hun 5 en AZ's 9 miljoen doen. Als Maher blijft zeuren dat hij weg wilt (waar hij goed mee bezig is, kutventje ), zal AZ vast wel een bod accepteren.
Hehe eindelijk. Ajax heeft wel veel moeite voor hem gedaan met al dat gekloot met zaakwaarnemers, de FIFA en die hiphop-algemeen directeur dude. Hopelijk betekent dat dat het een groot talent is.
idd, dan houd hij gewoon 3 ton meer over aan het eind van de rit .. mag toch hopen dat dit uit de koker van zn zaakwaarnemer kwam en hij zelf niet echt zo'n geldwolf is
AZ - Vitesse Vitesse - Ajax NEC - Vitesse Vitesse - PSV Wel zwaar programma, maar vind ze niet kansloos hoor ook niet als bony weg is.