1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Neeeee, je kan die uitspraak niet haten :eek:



    Dit is hier nog altiijd een hit \o/
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Iemand Oprah al gezien?
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Net het volledige interview gezien. Tja, wat moet je ervan zeggen. Jij al gekeken?
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon een door en door rotte sport.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Niet gekeken, wel veel gelezen.
    Mooie PR-show vermoed ik.

    @Aernhem: één van de schoonste sporten van het moment _O_
    Tennis (doping) en vooral voetbal (omkoping, corruptié én doping) zijn veel meer verrot...
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het is ook vooral een charme offensief, maar either way you look at this: het stond op voorhand al vast dat men dit zou kwalificeren als een charme offensief en een pr-show. Wat hij ook zou hebben gezegd, los van zijn bekentenis.

    Ik blijf het wel een bijzondere sportman vinden. Gek genoeg.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal er vanavond even voor gaan zitten, ben wel erg benieuwd wat eruit gaat komen al heb ik natuurlijk al wel een vermoede...
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De climax van het interview zit in de eerste 2 minuten, dat kan ik je zonder te spoileren alvast vertellen. Logisch dat ze daarmee zou openen natuurlijk.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig geloof je het zelf :emo:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    En toch waren die eerste minuten echt heel raar. Om hem gewoon volmondig ja te horen zeggen.. Je weet het al 5 jaar maar als hij het dan zelf zegt... Best weird.

    En wat mij ook opviel is dat Lance de regie had. Hij wist (in overleg met zijn advocaatjes) al op voorhand PRECIES wat hij ging zeggen en wat niet.

    Vond wel opvallend dat hij beweerde in 2009 clean te rijden, wat ook bullshit is.

    Meeste OoC testen, volledige bloedpaspoorten, meeste anti-doping bureaus, strengste strafeisen, langste verboden middelen lijst en daarnaast de schijn tegen: doping als wielrenner betekent al direct publiekelijk de schandpaal in.

    Hier kunnen andere sporten enkel maar jaloers op zijn _O_.
    Als voetballers/tenissers zo vaak en goed werden getest als wielrenners stond de krant elke week vol.

    Deze sport is niet rot, dat kun je enkel zeggen als je er vrij weinig verstand van hebt. En dat zit bij jou wel goed ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Feit dat er zoveel gecontroleerd moet zorgen zegt eigenlijk wel iets over de 'rotheid' van de sport though...

    Maargoed, tegenwoordig is geen enkele sport 'schoon' meer zoals dit 50 jaar geleden was.
    Maar ook toen probeerde sporters alles te doen om een kleine voorsprong te krijgen op de tegenstanders.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Vind ik niet, ze moeten andere sporten ook gewoon strenger controleren.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, denk dat dat niet ten goede v/d sportwereld komt.
    Gaat teveel geld in rond, kijk maar hoeveel sponsoren zich nu uit de wielrenner wereld getrokken heeft.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee de sport is idd niet rot :emo:
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    De geschiedenis is rot.
     
  16. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch wel interessant dat hij zegt dat hij bij zijn comeback geen dope heeft gebruikt, en dan toch derde worden. Ik blijf het een held vinden, en het is jammer genoeg zo dat alle oude toprenners altijd hebben gebruikt in het verleden. Eddie Merx en noem ze maar op, naam mijn mening zijn het hypocrieten die net zoals Lance de tour hebben gewonnen met dope.

    Maarja, mijn mening is ook duidelijk, ik ben pro-doping, naar mijn mening is het een wetenschappelijke aanvulling om het uiterste uit een mens te halen, mits gezondheid op de eerste plaats blijft.

    Lance blijft een held _O_
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    :x

    Hier ben ik het toch mee oneens hoor. Het is niet alleen doping gebruiken, maar carrieres van Bassons verwoesten, Simeoni uit het peloton wegpesten, Andreu publiekelijk schandalig maken, Landis als een paria bestempelen, journalisten gerechtegelijk bedreigen met claims... Het is echt een arrogante asshole eerste klas, verschrikkelijke vent.

    Snap ook niet dat je pro-doping bent.

    En hij zegt dat hij bij 2009 geen doping heeft gebruikt, maar dat is echt belachelijk. Sterker nog, de comeback is de reden dat hij bij Oprah zat, want mede op basis van die bloedwaarden is het onderzoek gestart. Toen was hij nog zo arrogant dat hij ze zelf wilden laten zien :emo:. Maar zijn advocaten hebben gezegd dat hij dat moet ontkennen aangezien 2009 en 2010 nog binnen de 5 jaar verjaringstermijn valt.

    Lance = grootste schoft uit het sport.
     
  19. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Pas op met wat ik nu ga zeggen é, ik ben een grote die hard wielrennen fan, maar sport is maar sport. Het ergste van deze hele zaak ligt bij al die kankerpatiënten die in die kerel hier een held vonden, een voorbeeld achtten.

    Die mannen die vechten voor hun leven moeten nu een decennium vol leugens en valse hoop doorslikken! Als dat niet bitter smaakt!

    (en we weten btw nog altijd niet alles over de uci imo, dikke maffia dat!)
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Schone sport is het zeker niet, nu gebruiken ze weer nieuwe middelen die nog niet op te sporen zijn.
     

Deel Deze Pagina