[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Flinke spoilers in die review maar klinkt goed idd.

Vooral goed om te lezen dat er echt wel voldoende complexiteit in de gameplay zit.

Maar goed dat ik de PS3 net weer aangesloten/afgestoft had voor Demon's souls

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Verplichte JRPG kost, maar dat wisten jullie al. ;)

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb een vitrinekast speciaal voor dit soort spul; ik koop niet elke CE/LE die er is, maar als de content me interesseert dan wil ik het wel hebben. Heb nu zo'n 5 CE/LE dus het is echt zeldzaam dat ik ervoor ga.

Deze CE ziet er echt heel, heel mooi uit. De doos alleen al verdient het op gedisplayed te worden!:)

Het boek ziet er ook eens echt nuttig uit, iets waar je wat aan hebt tijdens het gamen (was mijn voornaamste reden om de CE te kopen).

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat nog niet eens. Het is gewoon een prachtig boek in tegenstelling tot die derderangs artboeken die bij de meeste games zitten.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Joh, dacht eindelijk mijn PS3 aan te doen om de demo te downloaden blijk PS Network down te zijn. Whyyyyyyy

Wel mooie CE, gaan voor fucking veel weg op eBay. Zijn dan ook wel erg limited volgens mij, snel de demo eens spelen. Mocht het wat zijn dan misschien maar snel kopen, kan nog wel een LE regelen voor een goedkoop prijsje.

Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Waar? Baal als een stekker dat ik hem gemist heb namelijk :mad:

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Saturn. Had er twee in bestelling voor €79, hoop dat we ze binnenkrijgen. Morgen even kijken of er eventueel nog meer te bestellen zijn, raak ze wel kwijt dan.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mocht je wat kunnen regelen, gimme a call :)

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Same goes for me. Zou dolgraag die CE nu willen hebben. Vreemd wat een unboxing met me kan doen.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De Eurogamer review heeft me overtuigd, besteld.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Vergeet niet dat het de Namco Bandai editie is in de Unboxing video, daar zit wat meer bij wat je dus alleen uit Amerika kon bestellen, wij krijgen een paar dingen uit de box, de plush, boek en het spel.

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ah oke. Dat is dan weer wat jammer. Maar ik zou 't alsnog voor dat boek doen :)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen moet opeens de CE hebben, terwijl ze maandenlang overal makkelijk te bestellen waren. Toen hoorde je er niemand over. Zijn ze op, dan is opeens de CE zeer gewild. Aan zo'n boek heb je toch ook geen fluit, je hebt enkel kans op spoilers als je zo'n boek openslaat. Het spel lijkt me overigens alleen leuk vanwege de visuele stijl van Studio Ghibli. De gameplay uit de demo stelt niet zo gek veel voor. Het doet z'n ding, maar ik ken genoeg RPG's met een leuker systeem.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Boek lijkt me wel leuk , want het is Ghibli

voor de rest geen interesse in de CE

Wat ik uit de reviews begrijp blijft het battle systeem tot vrij laat in het spel complexer worden dus ik heb goede hoop

als het te simpel blijft ga ik me ook snel vervelen

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De demo is bij lange na niet representatief voor het eindproduct, aldus alle reviews.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die tijdslimiet bij de demo was erg irritant. Ik houd persoonlijk niet zo van het vrij rondlopen in een battle. Ik geef de voorkeur aan turn-based. Dat systeem wordt helaas bijna niet meer gebruikt. Daarom kijk ik wel erg uit naar de HD versie van Final Fantasy X. Die heb ik nog nooit gespeeld.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb de demo zelf nog niet eens gespeeld, en ik ben het echter ook niet van plan, ik ben al enorm enthousiast van wat ik gezien heb, daar heb ik echt geen demo voor nodig. :+

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo was ook niet veel soeps, ik hoop dat de game zelf stukken beter is.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja, het was gewoon een stuk in het spel. Een goede demo van een RPG is altijd moeilijk te maken.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013

Deel Deze Pagina