Flinke spoilers in die review maar klinkt goed idd. Vooral goed om te lezen dat er echt wel voldoende complexiteit in de gameplay zit. Maar goed dat ik de PS3 net weer aangesloten/afgestoft had voor Demon's souls
Ik heb een vitrinekast speciaal voor dit soort spul; ik koop niet elke CE/LE die er is, maar als de content me interesseert dan wil ik het wel hebben. Heb nu zo'n 5 CE/LE dus het is echt zeldzaam dat ik ervoor ga. Deze CE ziet er echt heel, heel mooi uit. De doos alleen al verdient het op gedisplayed te worden! Het boek ziet er ook eens echt nuttig uit, iets waar je wat aan hebt tijdens het gamen (was mijn voornaamste reden om de CE te kopen).
Dat nog niet eens. Het is gewoon een prachtig boek in tegenstelling tot die derderangs artboeken die bij de meeste games zitten.
Joh, dacht eindelijk mijn PS3 aan te doen om de demo te downloaden blijk PS Network down te zijn. Whyyyyyyy Wel mooie CE, gaan voor fucking veel weg op eBay. Zijn dan ook wel erg limited volgens mij, snel de demo eens spelen. Mocht het wat zijn dan misschien maar snel kopen, kan nog wel een LE regelen voor een goedkoop prijsje.
Saturn. Had er twee in bestelling voor €79, hoop dat we ze binnenkrijgen. Morgen even kijken of er eventueel nog meer te bestellen zijn, raak ze wel kwijt dan.
Vergeet niet dat het de Namco Bandai editie is in de Unboxing video, daar zit wat meer bij wat je dus alleen uit Amerika kon bestellen, wij krijgen een paar dingen uit de box, de plush, boek en het spel.
Iedereen moet opeens de CE hebben, terwijl ze maandenlang overal makkelijk te bestellen waren. Toen hoorde je er niemand over. Zijn ze op, dan is opeens de CE zeer gewild. Aan zo'n boek heb je toch ook geen fluit, je hebt enkel kans op spoilers als je zo'n boek openslaat. Het spel lijkt me overigens alleen leuk vanwege de visuele stijl van Studio Ghibli. De gameplay uit de demo stelt niet zo gek veel voor. Het doet z'n ding, maar ik ken genoeg RPG's met een leuker systeem.
Boek lijkt me wel leuk , want het is Ghibli voor de rest geen interesse in de CE Wat ik uit de reviews begrijp blijft het battle systeem tot vrij laat in het spel complexer worden dus ik heb goede hoop als het te simpel blijft ga ik me ook snel vervelen
Die tijdslimiet bij de demo was erg irritant. Ik houd persoonlijk niet zo van het vrij rondlopen in een battle. Ik geef de voorkeur aan turn-based. Dat systeem wordt helaas bijna niet meer gebruikt. Daarom kijk ik wel erg uit naar de HD versie van Final Fantasy X. Die heb ik nog nooit gespeeld.
Ik heb de demo zelf nog niet eens gespeeld, en ik ben het echter ook niet van plan, ik ben al enorm enthousiast van wat ik gezien heb, daar heb ik echt geen demo voor nodig.
Voor diegene die de CE zijn misgelopen: http://www.foregames.nl/game.php?id=9447 EDIT: nu ook niet meer...