Maar zo kan je altijd een groter beeldscherm blijven kopen natuurlijk, en als je eenmaal gewend bent aan 24" dan ga je natuurlijk niet naar 21"... Ik heb zelf echter jaren intensief en met veel plezier gegamed op 15".. Dingen als "spijt krijgen van 21" vind ik lichtelijk overdreven..
Edit: maarja los van de discussie denk ik wel dat je geen miskoop zal doen met 24" gezien de prijs/ kwaliteit verhouding
En over de 16 gig heb ik ook al discussies gevoerd toen ik het koos voor mijn eigen pc.. Het is maar hoelang je computer mee moet.. Er was een tijd dat 1 gig ddr3 ram al belachelijk veel was. De mogelijke specs van de aankomende consoles geven nu al 8 gig aan. En 16 is al niet eens meer het snelste waar er nu al 32 + ram modules zijn.
"straks" zeggen we "ah wie heeft nou geen eens 16? net zoals dat je nu al zoiets hebt van "je gamed toch wel minimaal met 24"...
Edit: en wat zeggen ze als je computer traag wordt? "gooi er maar wat ram bij".. Tegenwoordig hebben we 10 browsers open met intensieve programmas zoals "facebook, steam, spotify" een music player, wellicht nog een 1080P filmpje, youtube bleek nog te lopen zonder dat je 't door had.. Doe er nog een video editting programma, een Unreal 3 ED bij en het wordt nog zwaarder... U get the point!
Bottomline: als ik met een paar tientjes kon kiezen voor een iets groter beeldscherm of 2 keer zoveel werkgeheugen dan zou ik 't wel weten.
Klik om te vergroten...