[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet het niet als middel gebruiken voor elk incidentje, maar hier werd een grens overschreden en dan vind ik het niet meer dan logisch dat de beelden worden vrijgegeven.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    160 met 40 voorwaardelijk, dit is een klein beetje erger dan die andere nekslag. Echt om te janken.....

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Godverdomme dit is echt niet normaal meer.
    Bekende van me is aantal jaar terug doodgeschopt door zinloos geweld.
    Dit is gewoon echt niet goed dit. Slachtoffer zit gewoon, wss compleet dizzy al of laat het over zich geen gaan. Gaan ze, correctie, die tyf#*#@(@#@#mongool in het wit gewoon vol door.
    Dit is echt te absurd voor woorden. Ik sta echt op fucking koken nu.

Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En met jouw elk verstandelijk gezond mens.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    url?

en daarnaast is het 8 van de 10 keer altijd hetzelfde volk wat je op de filmpjes ziet, ik vind dat wel de moeite van het melden en weten waard

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik de verhalen van m'n pa zo hoor was het vroeger elkaar een paar keer op de bek slaan na een onenigheid en vervolgens met elkaar aan de bar een biertje drinken.

Tegenwoordig lopen veel meer mensen met mes op zak welke deze ook gebruiken of situaties zoals hierboven, dat ze met 8 man een iemand neerslaan en door blijven slaan als deze op de grond ligt.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar kun je weliswaar niet achter staan, maar zo zit de wereld tegenwoordig in elkaar. Alles slingert rond op internet. Je kunt principieel tegen het publiceren van zulke foto's zijn, maar het is onvermijdelijk. Je moet het niet willen voorkomen, je moet er goed mee kunnen omgaan.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die gast rechtsachterin was volgens mij die hoofdschopper, de opperdebiel.

Volgens mij wel best een stevige gast overigens. Hopelijk krijgen ze het zwaar.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, is ook echt een pauper om te zien.

Er zijn 5 namen 'bekend' geworden op Twitter, door ene DamianVerburg. Lees de tweet hier: https://twitter.com/DamianVerburg/status/293837778880438274.

Ik keek even op Facebook naar gezichten, maar slechts één kan ik goed herkennen en dat is die Jordy Moeskops. En Ismail mag ook meteen stoppen met z'n modellenbaan. :+

Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach in Nederland moeten ze in het ergste geval een paar weken de bak in, waar ze de beschikking hebben over een game console en elke avond uit een aantal maaltijden kunnen kiezen.:'-(

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Waar is de XBW knokploeg?!

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je op GeenStijl kijkt zie je ook echt dat mensen daar 24/7 zitten te zoeken. Met succes, want volgens mij zijn daar al de namen al voorbij gekomen. Is toch wel handig dat internet. Soms. :+

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Die heb je op FOK! ook. :+

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het enige probleem is dat er maar één mafkees voor eigen rechtertje gaat spelen, en dan wordt het problematisch.

Mensen keuren zijn gedrag goed, overheid beschermt als reactie criminelen nog meer.. vervolgens meer mensen die het recht in eigen handen gaan nemen, en zo voort.

Hoewel ik stiekem hoop dat die mongolen eens flink doorgelaten worden,maargoed.:+

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Hoi.

Het is leuk als ze het bij klootzakken doen, niet bij onschuldige mensjes :+.

19. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik wilde net echt precies hetzelfde posten, had 'm ook voorbij zien komen op fb
    Op zich wel goed dat hun namen zo openbaar zijn nu, denk dat de druk om zichzelf aan te geven nu wel groter wordt

20. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop het eigenlijk niet. Lijkt mij beter als de politie ze op hun werk/opleiding komt ophalen. Het is veel erger als je voor je collega's en vrienden in de boeien wordt geslagen. Gaan ze lekker door het stof.

Deel Deze Pagina