Kwam er onlangs achter dat deze game van dezelfde ontwikkelaar komt als Dark Cloud, Wat voor mij tot nog toe de enigste rpg is geweest die ik echt tof vond. (RPG is niet echt mijn genre.) Misschien deze ook maar eens halen als de prijs er naar is.
Niks mis met traditie, zolang het maar goed wordt uitgevoegd. Gametrailers review is ook erg positief. Zij noemen weer een nadeel bij vlagen de hoge moeilijkheidsgraad. http://www.gametrailers.com/reviews/9g5ua4/ni-no-kuni--wrath-of-the-white-witch-review
ik ga dat op voorhand niet als minpunt zien, was juist bang voor het tegenovergestelde dus laat maar komen hoe moeilijk kan een Level-5 game zijn? Misschien dat er wat spikes in zitten maar het zal echt wel meevallen
18 minuten en 20 seconden cutscene-epicness. Lijkt wellicht niet veel maar het hele spel is gelukkig Ghibli kunst.
Man, kijk echt uit naar deze game! Heb die hele week vrij, dus hopelijk wordt de game niet weer uitgesteld.
Bijna 19 minuten animé is lang niet verkeerd, wanneer je je realiseert dat de meeste filmpjes (exclusief de intro) relatief kort zijn. Dus veel animé materiaal tussendoor denk ik. Weer een prima review van Kevin VanOrd. 1UP... meh, ik neem ze niet zo serieus. Vaak belachelijk korte reviews (soms lijkt het meer op een korte samenvatting). Ook zet ik regelmatig vraagtekens bij de scores die zij aan games meegeven.
Bedoel je hiermee de anime cutscenes? Of alle soorten 'filmpjes'/cutscenes? Want dan is het echt helemaal niet veel :')
De anime cutscenes alleen ja. Dit staat los van de voice acting die uiteraard in het hele spel is doorgevoerd. Aangezien het spel an sich al grafisch als een grote Ghibli film kan worden gezien, ben ik niet teleurgesteld.\o/
Nee dan zeker niet. Die anime cutscenes moeten ook een soort traktaties zijn. In andere RPG's waar CGI of anime maar zeldzaam in voor kwam, vond ik het altijd super tof om er naar toe te werken. Vind 't bijvoorbeeld erg jammer dat een game zoals Tales of Vesperia (Tales of Graces ook niet) dit niet heeft gedaan. Dat terwijl Tales of Vesperia wel: 1. Een anime intro heeft en 2. Een stand-alone anime film heeft. Oftewel ze kunnen het wel. Waarom dan niet implementeren? Desalniettemin, erg fijn dat het hier wel in zit. 1 Februari kan niet snel genoeg voor me komen.
Inderdaad! HYPE HYPE! Ik ga ervanuit dat in tegenstelling tot Eternal Sonata (waarbij je de neiging had de saaie cutscenes te skippen), Ni No Kuni een feest wordt om naar te kijken/te beleven!
Ik vond de cutscenes van Eternal Sonata echt niet saai. Ik vond het juist een leuk verhaal, vooral met Polka en Frederic.
Ik denk dat dat ook lag aan het format van Vesperia; DVD. Op een Blu Ray heb je natuurlijk veel meer ruimte om dat soort dingen te integreren. Ik stoor me daar echter nauwelijks aan.
Ik heb nu al een paar keer gehoord dat dit spel behoorlijk pittig is. Dus ik denk erover om dan op easy te spelen, want ik haat het als ik vast kom te zitten. Maar easy klinkt dan weer zo lame.
Ik ben het hier ook mee eens. Vond het verhaal van Eternal Sonata interessant, en de cutscenes waren ook goed gemaakt. Goeie animaties ook. Door de lange en vele cutscenes in de game begon ik ook veel meer mee te leven met de characters. Oh ja, dat is waar. Denk dat dat er inderdaad wel mee te maken zou kunnen hebben. Al verbaas ik me soms nog wel hoeveel ze op 1 DVD aan gameplay kunnen stampen.