1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Das een dik pluspunt dus idd :D
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er onlangs achter dat deze game van dezelfde ontwikkelaar komt als Dark Cloud, Wat voor mij tot nog toe de enigste rpg is geweest die ik echt tof vond. (RPG is niet echt mijn genre.)
    Misschien deze ook maar eens halen als de prijs er naar is.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt totaal niet op Dark Cloud, vergis je je daar niet in.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Niks mis met traditie, zolang het maar goed wordt uitgevoegd. Gametrailers review is ook erg positief. Zij noemen weer een nadeel bij vlagen de hoge moeilijkheidsgraad.

    http://www.gametrailers.com/reviews/9g5ua4/ni-no-kuni--wrath-of-the-white-witch-review
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ga dat op voorhand niet als minpunt zien, was juist bang voor het tegenovergestelde dus laat maar komen

    hoe moeilijk kan een Level-5 game zijn? Misschien dat er wat spikes in zitten maar het zal echt wel meevallen
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]IHnLjswXKPM[/yt]

    <3.
    Is er trouwens bekend hoeveel uur er ongeveer aan cutscenes te zien zijn?
     
  7. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    18 minuten en 20 seconden cutscene-epicness. :) Lijkt wellicht niet veel maar het hele spel is gelukkig Ghibli kunst.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Man, kijk echt uit naar deze game!:)
    Heb die hele week vrij, dus hopelijk wordt de game niet weer uitgesteld.:9
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Bijna 19 minuten animé is lang niet verkeerd, wanneer je je realiseert dat de meeste filmpjes (exclusief de intro) relatief kort zijn. Dus veel animé materiaal tussendoor denk ik.

    Weer een prima review van Kevin VanOrd. 1UP... meh, ik neem ze niet zo serieus. Vaak belachelijk korte reviews (soms lijkt het meer op een korte samenvatting). Ook zet ik regelmatig vraagtekens bij de scores die zij aan games meegeven.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Bedoel je hiermee de anime cutscenes? Of alle soorten 'filmpjes'/cutscenes? Want dan is het echt helemaal niet veel :')
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    55 Minuten GB quicklook:

    Click!


    Moooooi....
     
  13. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    De anime cutscenes alleen ja. Dit staat los van de voice acting die uiteraard in het hele spel is doorgevoerd. Aangezien het spel an sich al grafisch als een grote Ghibli film kan worden gezien, ben ik niet teleurgesteld.\o/
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee dan zeker niet. Die anime cutscenes moeten ook een soort traktaties zijn. In andere RPG's waar CGI of anime maar zeldzaam in voor kwam, vond ik het altijd super tof om er naar toe te werken. Vind 't bijvoorbeeld erg jammer dat een game zoals Tales of Vesperia (Tales of Graces ook niet) dit niet heeft gedaan. Dat terwijl Tales of Vesperia wel: 1. Een anime intro heeft en 2. Een stand-alone anime film heeft. Oftewel ze kunnen het wel. Waarom dan niet implementeren? Desalniettemin, erg fijn dat het hier wel in zit. 1 Februari kan niet snel genoeg voor me komen.
     
  15. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Inderdaad! HYPE HYPE! Ik ga ervanuit dat in tegenstelling tot Eternal Sonata (waarbij je de neiging had de saaie cutscenes te skippen), Ni No Kuni een feest wordt om naar te kijken/te beleven! :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond de cutscenes van Eternal Sonata echt niet saai. Ik vond het juist een leuk verhaal, vooral met Polka en Frederic.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dat dat ook lag aan het format van Vesperia; DVD.

    Op een Blu Ray heb je natuurlijk veel meer ruimte om dat soort dingen te integreren.

    Ik stoor me daar echter nauwelijks aan.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu al een paar keer gehoord dat dit spel behoorlijk pittig is. Dus ik denk erover om dan op easy te spelen, want ik haat het als ik vast kom te zitten. Maar easy klinkt dan weer zo lame.
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben het hier ook mee eens. Vond het verhaal van Eternal Sonata interessant, en de cutscenes waren ook goed gemaakt. Goeie animaties ook. Door de lange en vele cutscenes in de game begon ik ook veel meer mee te leven met de characters.

    Oh ja, dat is waar. Denk dat dat er inderdaad wel mee te maken zou kunnen hebben. Al verbaas ik me soms nog wel hoeveel ze op 1 DVD aan gameplay kunnen stampen. :p
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet iemand wat de Wizards Editie gaat kosten ongeveer? En waarom staat hier The Another World
     

Deel Deze Pagina