[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Officieren kun je inderdaad de verdediging breken met een trap zodat je ze kan aanvallen met je mes/bijl, want anders slaan ze je aanval af.
     
  2. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een onwijze fan van AC en heb dus ook gigantisch veel informatie opgezocht op de AC wiki.
    Over personages, verhaallijnen van de games op de handhelds, de verhalen uit de comics.
    Staat dus genoeg op.. :thumbup:
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    - Maakt het uit waar je je spullen verkoopt? Misschien dat je op sommige plekken meer krijgt voor bepaalde items dan op andere plekken?
    - Is er iemand die me het lockpicken kan uitleggen? Op de een of andere manier kan ik er niets van|:-
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel geïnteresseerd in de season pass nu, hier zitten toch ook de multiplayer packs in?
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier zitten inderdaad ook de multiplayer packs in . :thumbs:
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je in elke winkel hetzelfde waarde, maar omdat currency niet zo heel belangrijk meer is in deel 3 durf ik dat niet te garanderen omdat ik me er niet in verdiept heb.

    Lockpicken moet je eerst de LS in de juiste kant opdraaien, als je een trilling voelt dan zit je in de buurt en moet je voorzichtig doordraaien.
    Zodra je het gevonden hebt met de LS dan moet je de LS in die houding houden en gaat hij over naar de RS.
    RS is hetzelfde verhaal als de LS, en zodra je de juiste houding gevonden heb moet je ook de RS vasthouden en vervolgens snel achter elkaar op de RT drukken.
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    waar kan ik meer van die werptouwen kopen??
    Zit in seq 6 maar ik kan nergens een winkel vinden :confused:
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    General Store, Crafting, Wagon Traders en het looten van lijken als het goed is.
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    waar is die general store,.. boston?
    Kon hem niet vinden :F:
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn gewoon de winkels in de steden.

    Ik heb het ook even zitten googlen want toen ik zelf speelde zat ik ook zonder maar ik ben gewoon verder gegaan.
    Misschien moet je het kunnen craften voordat je het kunt kopen.
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Als je eenmaal daar binnen bent geweest verschijnt het logootje volgens mij permanent op je map. :)
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds alle general stores vinden om daar pelsen te ruilen, voor die achievement 8)
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik het spel in het Engels zetten?
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertiteling wel, maar als je echt alle tekst in het engels wilt hebben moet je denk ik je Xbox account op Engels zetten.
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Gerowniko,.. thanks _O_:thumbs:
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Die shit stond anders ook altijd meteen op je map na een torenbevrijding en zelfs daarvoor al. :mad:
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de season pass aangeschaft, maar niemand speelt de multiplayer dlc. Erg jammer.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zorg dat je NAT type op open staat, dan vind je meer sessies :thumbs:
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het mij goed herinner verschenen dit soort pictogrammen in voorgaande delen altijd op je kaart nadat je het bijbehorende uitkijkpunt/viewpoint gesynchroniseerd had. En na een torenbevrijding kon je winkels dan renoveren inderdaad.

    In dit deel hebben ze (ik neem aan met opzet:9) een aantal gebieden op de kaart buiten het bereik van uitkijkpunten/viewpoints gezet en is de enige manier om ze op je kaart te laten verschijnen er daadwerkelijk laten lopen. Met als naar bijgevolg dat je de locatie van sommige belangrijke dingen (waaronder sidequests) niet kunt vinden tenzij je daar echt langs loopt. Met name in de Frontier en de derde stad zijn er gebieden waar je te voet of te paard op onderzoek uit zult moeten gaan wil je je map zo overzichtelijk mogelijk hebben. Leuk misschien voor de die-hard explorer, alleen wat mij betreft hadden ze dit beter niet kunnen doen op belangrijke plaatsen waar je heen moet voor sidequests, zorgt namelijk voor nogal wat verwarring.

    P.S. Die afbeelding van Boston die ik daarboven gepost heb laat maar 1 winkel zien, Boston heeft er 3 zoals hier te zien is namelijk in het Noorden, Midden en Zuiden (aangegeven met pond-logo);
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013

Deel Deze Pagina