Als ik het mij goed herinner verschenen dit soort pictogrammen in voorgaande delen altijd op je kaart nadat je het bijbehorende uitkijkpunt/viewpoint gesynchroniseerd had. En na een torenbevrijding kon je winkels dan renoveren inderdaad.
In dit deel hebben ze (ik neem aan met opzet) een aantal gebieden op de kaart buiten het bereik van uitkijkpunten/viewpoints gezet en is de enige manier om ze op je kaart te laten verschijnen er daadwerkelijk laten lopen. Met als naar bijgevolg dat je de locatie van sommige belangrijke dingen (waaronder sidequests) niet kunt vinden tenzij je daar echt langs loopt. Met name in de Frontier en de derde stad zijn er gebieden waar je te voet of te paard op onderzoek uit zult moeten gaan wil je je map zo overzichtelijk mogelijk hebben. Leuk misschien voor de die-hard explorer, alleen wat mij betreft hadden ze dit beter niet kunnen doen op belangrijke plaatsen waar je heen moet voor sidequests, zorgt namelijk voor nogal wat verwarring.
P.S. Die afbeelding van Boston die ik daarboven gepost heb laat maar 1 winkel zien, Boston heeft er 3 zoals hier te zien is namelijk in het Noorden, Midden en Zuiden (aangegeven met pond-logo);
Laatst bewerkt: 26 jan 2013