[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Zit nu ongeveer 200p ver in "Een feestmaal voor kraaien", in het begin had ik het lastig om weer in de sfeer te komen maar eenmaals je ze weer te pakken hebt, laat je het niet meer los :cool:

George R R Martin is een held :b:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

vervolg op De Getekende

Mja, ik heb tenminste een antwoord. MAAR NU HEB IK GEEN FIJNE DAG MEER! :+

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ze zijn aardig die nieuwe stijl aan het doordrukken bij Murakami:

Ben ik blij dat ik Norwegian Wood dan toch nog in originele cover heb aangeschaft. :+
    Alleen snap ik dan niet waarom ze Hard-Boiled vorig jaar in een andere stijl hebben gedaan:

Ik hoop echter wel dat een nieuwe Murakami, net zoals De Broodjesroofverhalen, wel gewoon in de originele stijl uitkomt. :mad:

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Leuke prijzen heeft dat Bookdepository maar waarom in godsnaam alles afzonderlijk verzenden? Heb de pakketbezorger nu al 3 keer aan de deur gehad en verwacht nog 4 boeken 8)

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zullen vast wel meerdere volgen, welke heb je besteld trouwens?

Bij mij kwam vorige keer alles in één pakket binnen hoor

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of jammer dat ik alles 2 jaar te vroeg heb gekocht, die nieuwe stijl ziet er ook wel chique uit. :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nouja, de nieuwe stijl is natuurlijk niet zo heel anders, maar is inderdaad wel meer uniform.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    De eerste Harry Potter en hij is binnen met een vette boekenlegger. Vorige keer de Chinese Kalender, nu iets over alle eetbare vissen ofzo. En ik haat vis, maar hij is wel vet. :+

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat is een goed boek om te lezen als niet super bent in lezen?
    Nou ja, heb er meestal de concentratie niet voor... Kan wel gewoon Nederlands ofc :+

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Legend bij Marie Lu en Divergent bij Veronica Roth, waren denk twee van de makkelijkste easy te lezen boeken. Die zeer vermakelijk waren en ik ga ervan uit dat van beide Nederlandse versie beschikbaar is al zijn het beide nog gaande series.

Edit: Expected publication: January 29th 2013 by Putnam Juvenile

Voor 2e deel van Legend dus dat is handig om op het lijstje erbij te zetten

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De Flamel serie leest ook lekker weg en is niet al te dik. edit: Dit is het eerste deel: http://www.goodreads.com/book/show/6084035-de-alchemist. De hele serie is in het Nederlands verkrijgbaar.

De Harry Potter boeken misschien? :+ (voor jong, voor oud, voor beginner, voor gevorderden. Iedereen kan er plezier in vinden :cool:)

Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik wil ook engels gaan lezen. Dit om wat me engels op te krikken maar ook omdat ik vaak hoor dat het beter geschreven is.

Nu is mijn engels gemiddeld. Mensen die een boek kan aanraden om beetje in te komen. Liefst fantasy, zoals de hobbit. Ook nog niet gelezen misschien is hobbit wat?

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben het er zelf niet mee eens dat het beter is geschreven. Niet altijd iig. :p Maar goed, dat maakt verder niks uit.
    Ik heb deze 3 series in het Nederlands gelezen, maar ik neem aan dat ze in het Engels even goed zijn:
    Verboden & Verbannen
    De Dwergen
    Erfgoed serie

Niet persé 'beginnersboeken', maar gewoon heel goede boeken. (ik vind het sowieso moeilijk om te zeggen wanneer een beginnersboek is)

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, is Legend wat? Wel al een paar keer voorbij gekomen op GR, en volgens mij ook al een paar keer op mijn lijstje.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zijn er nog ergens Nederlandse hardcovers van de eerste Flamel boeken te krijgen? Liefst waar ik niet 3+ weken hoef te wachten op levering.

Ik hoop dat ze bij de Nederlandse online verkopers nog een beetje te krijgen zijn en blijven. Zit er over na te denken, iedere keer als ik die boeken zie liggen.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je misschien eens bij een (grote) boekenwinkel binnen lopen, daar zie ik ze weleens staan. Waarom wil je eigenlijk per se die hardcovers? Die paperbacks zien er praktisch hetzelfde uit en zijn maar een tientje.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Zo jongens, ik ga morgen in Dostojevski beginnen, wens me succes.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, misschien toch de paperback ja, omdat die nog wel aardig leverbaar zijn. Ik vind hardcovers gewoon cool. :cool:

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk makkelijk om te lezen en fast paced, kan me ook nog herinneren dat ik vaak aan spiderman moest denken. Jou snelheid en dit boek, kan je vast wel een uurtje voor vrijmaken ;) als je Nederlands wilt lezen zou ik nog even wachten zo dat je meteen in deel 2 verder kan. Vind het bij boeken zelf altiojd wel lekker als je gewoon meteen door kan lezen.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zijn die pocket versies van Harry Potter goed te doen?
    Of toch maar de gewone paperback? Iig geen hardcover :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina