[Net] YouTube

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 8 mrt 2009.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat gebruikt die HTML5 shit bizar veel geheugen, viel me net op. Hopelijk is dat alleen in de testfase...

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mijn uploads met copyright zijn gegaan naar ''erkende inhoud van derden.'' \o/

Blij, zeker omdat die 5/6 uploads, waarvan 3 volgens copyright bij elkaar ruim over de half miljoen views hebben. :9

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, nice! Krijg je ook reclamegeld? :9 Ik ben ook wel blij want een van m'n uploads stijgt als een gek en begreep het eerst niet, maar het is de eerste hit op Google... Niet zo gek dan! 8) Afgelopen weekend 1000 views erbij en deze maand weer bijna 100 piek aan reclamegeld. Gratis geld=Cool! :cool:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe kan je dat uit laten keren dan? :)
    Zit nu even op Adsense te kijken maar weet eigenlijk niet precies waar ik moet kijken en hoeveel is kan krijgen.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaat vanzelf, tenminste bij mij dan. Er is een drempel van €70,- en als je dat haalt krijg je uitbetaald. :)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het nog steeds eng om te doen, omdat het allemaal om pure gameplaybeelden gaan die niet echt van mij zijn. Ja, ik ben degene die speelt, maar ik weet niet hoe moeilijk ze doen met copyrights etc. Of ja, dat weet ik wel. Ben blij dat ik eindelijk meer dan een kwartier mag uploaden. :+

Aan de andere kant... wie weet hoeveel ik inmiddels had verdiend :p

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn mensen die er van leven en zelfs miljoenen binnenhalen... Alleen van de reclame! 8)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En waar kan je precies zien hoeveel je hebt?

Je wilt niet weten hoeveel mensen verdienen gameplay beelden. Als het een probleem was dan was het allang bekend. :)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat staat op de beginpagina van je account bovenaan als je inlogt. Ik ben nu op mobiel, maar maak straks wel een screenshot...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah zie het. Moest even op onbeperkt drukken. 15 euro. :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is waar, maar ik dacht altijd dat dat was omdat ze er meer hun eigen ding van maken. Commentaar eroverheen, het in iets leuks maken. Niet alleen pure, saaie, gameplay.
    Deze zin schrikt me iedere keer af :
    Misschien maar aanzetten... al had ik dat dan veel eerder moeten doen. De tijd van veel views is al lang voorbij. Tegenwoordig ben ik blij als ik voorbij de 100 ga.

edit: Lol, ik heb al 4 mails ontvangen dat bepaalde video's niet zijn goedgekeurd. Ik had nog niet eens specifieke video's aangemeld! :+

Laatst bewerkt: 28 jan 2013
  12. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Hangt ook van de game af volgens mij, filmpjes van bijvoorbeeld minecraft mag je gewoon uploaden.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat wordt zo te zien allemaal automatisch beoordeeld? Dan merk ik vanzelf wel of ik iets upload wat niet mag. Krijg ik gewoon geen centjes (niet dat ik nu iets verwacht met mijn kijkcijfers).

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, je bent er bijna! 8)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet weer eens wat filmpjes maken. Laatste is van een half jaar geleden.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik ook... Mo Mon€y! :D Nee, maar je moet ook maar net iets te pakken hebben. :) Maar goed, gratis geld bestaat. :9

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wat is dat ene filmpje van jou dan die zoveel stijgt? :eek:

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Printer/inkt reset. Ik was zelf per toeval achter een methode gekomen en slaat aan. :) Ook niet zo gek eigenlijk, want de prijs van originele inkt staat zowat gelijk aan de goudprijs. :p

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Grappig dat dat zo goed aanslaat dan ;). Zullen vast een hoop mensen met hetzelfde probleem zitten.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En hoe zit het met muziek, als je er gewoon bij vermeld wie de artiest is etc, is het dan wel oke?

Deel Deze Pagina