[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er best leuk uit, maar volgens mij kan je ook a la Uncharted 3 sprinten. Dat vind ik niet zo tof. Uncharted 2 had de beste MP zonder sprint en zonder load-outs. Ik vind het altijd zo'n gezever dat je als beginneling slechte wapens hebt. Dan stop ik al snel met een MP zoals dus in Uncharted 3. Daarom vond ik Uncharted 2 zo vet, want iedereen begon op hetzelfde startpunt en was het een mooi gevecht om bij de beste wapens te komen in een veld.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]lIW44p0p8VY[/yt]

    [yt]XxOzHrJK2fM[/yt]

    Blijf er zwaaaaaar sceptisch over.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Doe er een Elimination mode in (dus dat je niet spawned binnen een ronde), dan zie ik me dit vele maanden spelen. Ik haat 1st person shooters online, maar 3rd person vind ik altijd wel tof. Je hebt meer mobiliteit met oa klimmen. Gewoon Team Deathmatch vind ik wel wat saai, dus ik hoop dat ze er wat leuke modes in doen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  4. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Exclusieve 360 controller:

     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ziet er goed uit!

    Heb alleen niet zo lang geleden al 2 nieuwe controllers gekocht (van Halo 4) dus deze heb ik niet nodig...tenzij er 1tje sneuvelt natuurlijk.:9
     
  6. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap echt nooit wat mensen in achievements zien. Voor sommige is het een leuke extra, maar waarom moet je alle achievements halen? Je krijgt er niks voor. Sommige spellen start ik één keer op, haal één achievement, en dat was het. Het spel staat voor altijd in je lijst, lekker boeiend. En altijd maar dat gezeik over MP achievements. Alsof je een koekje krijgt als je een spel op 100% hebt. De enige die het wat interesseert ben je zelf, de rest van de wereld boeit het niks.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat laatste wat je zegt klopt niet, er zijn genoeg Xbox gamers die het een leuk extraatje vinden. Je doet het voor jezelf niet voor een ander. Ik ook en waarom moet je er perse iets voor terug krijgen? Achievements halen van een game zie ik als een extra uitdaging.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    + Je bent langer bezig met een bepaald game, dan normaal. :+
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, maar tegen je zin in een multiplayer spelen voor de achievements, dat vind ik gewoon raar. Je speelt voor je plezier hoor. Voor sommige lijkt het net werk, want ze moeten alle achievements hebben. Nogmaals, ik heb er geen bezwaar tegen als je daar plezier mee hebt. Maar Forsythia doet het nu overkomen dat hij straks onder dwang de multiplayer moet gaan spelen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat mij betreft gebruiken ze de dev tijd beter voor een langere SP ...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MP word dat een andere studio gemaakt. Dus dat maakt niet uit.
    Al hoeft die MP van mij niet zo.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Andere studio maakt ook niet uit, zijn nog steeds resources/dollars die ook in de SP hadden kunnen zitten. Maar inderdaad, ik zit niet te wachten op TR multiplayer. Maar dat doen ze ws om Uncharted te 'evenaren' ...
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.

    Mass Effect 3 kreeg ook ineens MP, zelfde argumenten (andere studio, etc etc), en ik denk dat we allemaal wel weten hoe dat einde was.......:+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Hoeft niet per se. De uitgever betaald voor de MP. Als de ontwikkelaar zegt. He we doen geen MP. Gaat dat geld niet automatisch naar de SP toe. Dat extra potje was voor de MP zegt de uitgever dan. :)
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat lijkt me ook ja. Ze hebben de SP kunnen maken die ze hebben willen maken.

    Wat ik ervan begrepen heb is het spel al een tijdje af, maar ze proberen het spel in een zo gunstig mogelijke periode te plaatsen.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geloof ik niet in. Nu is beter dan maart, er komt niks uit nu. Ik heb wel zin in een nieuwe blockbuster.
     
  20. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou die tomb raider limited edition zijn geld wel waard zijn?
     

Deel Deze Pagina