Het ziet er best leuk uit, maar volgens mij kan je ook a la Uncharted 3 sprinten. Dat vind ik niet zo tof. Uncharted 2 had de beste MP zonder sprint en zonder load-outs. Ik vind het altijd zo'n gezever dat je als beginneling slechte wapens hebt. Dan stop ik al snel met een MP zoals dus in Uncharted 3. Daarom vond ik Uncharted 2 zo vet, want iedereen begon op hetzelfde startpunt en was het een mooi gevecht om bij de beste wapens te komen in een veld.
Doe er een Elimination mode in (dus dat je niet spawned binnen een ronde), dan zie ik me dit vele maanden spelen. Ik haat 1st person shooters online, maar 3rd person vind ik altijd wel tof. Je hebt meer mobiliteit met oa klimmen. Gewoon Team Deathmatch vind ik wel wat saai, dus ik hoop dat ze er wat leuke modes in doen.
Ziet er goed uit! Heb alleen niet zo lang geleden al 2 nieuwe controllers gekocht (van Halo 4) dus deze heb ik niet nodig...tenzij er 1tje sneuvelt natuurlijk.
De achievements: http://www.xbox360achievements.org/news-2997-Game-Added--Tomb-Raider.html Dat wordt dus fijn grinden in de multiplayer...
Why? Als je geen zin hebt in de MP doe je die toch gewoon niet? Of wil je per se de game op 100% hebben?
Ik snap echt nooit wat mensen in achievements zien. Voor sommige is het een leuke extra, maar waarom moet je alle achievements halen? Je krijgt er niks voor. Sommige spellen start ik één keer op, haal één achievement, en dat was het. Het spel staat voor altijd in je lijst, lekker boeiend. En altijd maar dat gezeik over MP achievements. Alsof je een koekje krijgt als je een spel op 100% hebt. De enige die het wat interesseert ben je zelf, de rest van de wereld boeit het niks.
Dat laatste wat je zegt klopt niet, er zijn genoeg Xbox gamers die het een leuk extraatje vinden. Je doet het voor jezelf niet voor een ander. Ik ook en waarom moet je er perse iets voor terug krijgen? Achievements halen van een game zie ik als een extra uitdaging.
Ja, maar tegen je zin in een multiplayer spelen voor de achievements, dat vind ik gewoon raar. Je speelt voor je plezier hoor. Voor sommige lijkt het net werk, want ze moeten alle achievements hebben. Nogmaals, ik heb er geen bezwaar tegen als je daar plezier mee hebt. Maar Forsythia doet het nu overkomen dat hij straks onder dwang de multiplayer moet gaan spelen.
Andere studio maakt ook niet uit, zijn nog steeds resources/dollars die ook in de SP hadden kunnen zitten. Maar inderdaad, ik zit niet te wachten op TR multiplayer. Maar dat doen ze ws om Uncharted te 'evenaren' ...
Precies. Mass Effect 3 kreeg ook ineens MP, zelfde argumenten (andere studio, etc etc), en ik denk dat we allemaal wel weten hoe dat einde was.......
Hoeft niet per se. De uitgever betaald voor de MP. Als de ontwikkelaar zegt. He we doen geen MP. Gaat dat geld niet automatisch naar de SP toe. Dat extra potje was voor de MP zegt de uitgever dan.
Dat lijkt me ook ja. Ze hebben de SP kunnen maken die ze hebben willen maken. Wat ik ervan begrepen heb is het spel al een tijdje af, maar ze proberen het spel in een zo gunstig mogelijke periode te plaatsen.
Geloof ik niet in. Nu is beter dan maart, er komt niks uit nu. Ik heb wel zin in een nieuwe blockbuster.