De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :emo:

Mertens is samen met Strootman de beste speler van PSV. Dus zal wel een vorm van jaloezie zijn. Snap ik, met Achabar, Boetius, Verhoek, Cissé en Fernandez als flankspelers.. :lol:

Hopelijk niets ernstigs, want hij komt net terug van z'n blessure en raakt weer een beetje in z'n oude vorm. We hebben hem de komende weken hard nodig.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, zo heb ik Mertens wel meer smerige en onnodige dingen zien doen :+ Zit nu eenmaal in de sport. Als je fel wil spelen moet je soms die streken uithalen. Respect, prima. Maar als je als een stel softies gaat voetballen is er volgens mij ook niks aan.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hij is inderdaad een van de betere spelers uit de Eredivisie.

Maar het is ook een kwalletje eerste klas. Heeft niks met jaloezië te maken
    8 jeugdspelers in de basis (L)

Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Knap hoor, van die 8 jeugdspelers. Doe je goed, nu nog presteren. PSV heeft een andere filosofie, zoals het zo goed verwoord wordt, waar het z'n eigen financiële plan mee voert. Kopen en voor meer verkopen.

Maar ik zal er verder niks over zeggen. Smerige overtreding van De Vrij, had ook rood mogen zijn, nu hopen dat het meevalt met Mertens. Dan kunnen we Feyenoord over een paar weekjes weer even oprollen. Met de geweldige Pellè.

Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Je hebt gewonnen en je doet net alsof je hebt verloren?

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moet ik dan alle Aernhem smileys gaan posten etc? De blessure van Mertens overschaduwt de schijt beker, waar niemand iets om geeft.

Nog een ergernis puntje: Dickie wisselt pas rond de 85e minuut, terwijl Hutchinson, Wijnaldum, Matavz en Lens enorm slecht spelen. Durf eens wisselen, Dickie. Depay, Hiljemark (viel netjes in! :D) en Locadia heb je ook nog. (Bouma.. :emo: )

Verder goede eerste 20 minuten, maar dat het uiteindelijk 2-1 is geworden is gewoon matig. Had meer richting de 5-1 moeten zijn.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja, filosofie dat 50 miljoen kost, mede gesponsord door de gemeente.

Top filosofie man :D

8. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nja het zou me niks verbazen als je opeens gifjes gaat maken of youtube filmpjes plaatst :+

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah, het ouderwetse ongelofelijk sterke gemeente-argument komt weer naar boven drijven. Dat is een erg origineel argument van je, jammer dat het niet klopt.

Weet je, PSV staat eerste en Feyenoord vijfde. Als PSV komende zomer een aantal spelers verkoopt voor vele miljoenen doet het goede zaken en werkt de 'filosofie'. We kopen de twee toppers Mertens en Strootman voor 14 miljoen, waar we meer aan gaan verdienen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Juist en waar zou die 14 miljoen naartoe gaan? Ok beetje flauw van die gemeente, maar die 50 miljoen is niet minder waar.

Maar idd, blijft heerlijk discussiëren. Ik durf gewoon ruiterlijk toe te geven dat PSV veel beter is dan Feyenoord. Maar dat is ook het enige :+

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Huh?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nice. Sowieso knap dat je hetgeen wat PSV doet een filosofie kan noemen. Die spelen elk jaar financieel alles-of-niets.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is ook een filosofie die kort sinds Brands begonnen is. Dan zijn de spelers natuurlijk nog niet verkocht hè.

Narsingh, Wijnaldum, Mertens, Strootman, Matavz, Waterman, Derijck en Hiljemark zijn nu aangetrokken. Het ziet er naar uit dat in deze zomer zeker een aantal vertrekken. Lens, Strootman en Wijnaldum (ja ja) hebben een grote kans, maar ook Mertens en Derijck vertrekken wellicht. En als Toivonen en Pieters weer minuten gaan maken, zouden die ook kunnen vertrekken.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De één doet aan kinderhandel en haalt de spelers heel vroeg naar ze toe, om ze vervolgens als 'eigen jeugd' naar de selectie te brengen. De ander koopt spelers en probeert ze daarna voor meer te verkopen, door gebrek aan een goede opleiding. Beide filosofieën. Ik zou ook liever Ajax' filosofie zien bij PSV, maarja.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Vrij hypothetische filosofie :+

16. Seh

Seh Guest

Nutteloze statistiek. Je zou het alleen moeten maken van spelers die de club verlaten hebben en dan tegenover de kosten die zij gemaakt hebben. Zo'n Strootman en Driesje staan hier nu in deze statistiek negatief op, terwijl die toch echt wel voor winst verkocht gaan worden bijvoorbeeld.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar dat is nu toch nog niet :)? Zo nutteloos is het niet hoor, je ziet namelijk dat een heereveen en az wat dat betreft ook goede zaken doen. Dat klopt ook, sterspelers voor volle bak verkopen en slim inkopen.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Net als Eriksen, Bruno, Fisscher, de Vrij, Maher, Djuricic, Fer...

Het is ook van 5 jaar hè, dus helemaal nietszeggend vind ik niet.

19. Seh

Seh Guest

Ik vind het niet zo boeiend, laat ik het zo zeggen. :+ Zie het liever zoals ik het zei, dan krijg je een beter beeld. Nu kunnen in de 5 jaar net spelers aangekocht zijn of net nog een klapper gemaakt aan het begin van die 5 jaar.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heerenveen staat 40 miljoen in de plus door transfers in de afgelopen 5 jaar en nog hebben we geen cent om iets beters dan vd Bergh van PEC te halen :'-(

Ik had liever 20 in de plus gestaan en dost, assaidi, narsingh, janmaat etc gehouden en djuricic een dik contract gegeven

edit:// even vergeten dat in de 5 jaar natuurlijk ook de dikke klappers van Mickey en Alves zitten,.. die vertekenen het beeld natuurlijk wel een beetje

Laatst bewerkt: 31 jan 2013

Deel Deze Pagina