het lijkt hoog maar als je nagaat dat ik alleen maar tussen ongeveer half 8 en half 9 speel op mijn eigen server (dus halve potjes heb ik nooit, ik word nooit gekicked, speel altijd mijn favoriete gametypes en favoriete mappen, kan laggende amerikanen en canadezen gewoon eruit schoppen) met een vaste maat (die stiekem veel beter dan mij is, want kan wel alles qua chopperen e.d http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/ExcellentVirus/stats/173328026/xbox/) aangevuld met andere spelers van hier van het forum en uit de friendslist (en een goedwerkende squad met spelers die weten wat ze aan elkaar hebben telt in BF3 echt voor 3 squads met randoms die maar wat aan kutten)
en dan daar nog bij dat we ook echt voor de win spelen, dus we laten geen vlag lopen en gaan niet lopen flierefluiten als er nog vlaggen te pakken zijn
dan zou het raar zijn als je alsnog veel potjes verloor
teamwork en voor de objective gaan wint ALTIJD in BF3. Maar in je eentje kan dat nu eenmaal niet
Maar de eigen server helpt ook heel erg hoor. Voor het serverhuur gebeuren zat ik ergens rond de 6.0 , maar omdat ik nu nooit meer een half potje heb , zelden disconnect , nooit in een amerikaanse room zit e.d heb je daar ook geen lossen van
maar samen met een vast groepje spelen is het allerbelangrijkst
Wij noemen dat 'lokeenden'
je weet bij sommige vlaggen nooit waar ze zitten, dus er zal altijd iemand als een mongool over de vlag moeten sprinten om de vijand zn positie te laten verraden. Ik doe dat standaard want als engineer heb je niks aan me als ik als laatste overblijf. Lokeenden voorop en als de vijand zn kop laat zien moet iedereen die erachter aan komt hem eraf schieten en indien mogelijk de lokeenden weer overeind zetten
Alternatief is heel sneaky te doen , maar dan kan het cappen van zo'n vlag echt minuten duren en dat wil je niet want de tegenstander moet achter de feiten aan blijven lopen
Ik vertrouw niet op mn reflexen want die zijn niet zo geweldig, maar ik gok er wel op dat de tegenstand overlopen word zodra ze hun kop laten zien.
Werkt natuurlijk ook vaak niet, maar over het algemeen is het een vlotte manier om de boel in beweging te houden.
Laatst bewerkt: 6 feb 2013