1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch knap dat je W/L zo hoog ligt, vraag me af hoeveel mensen dit behalen en behouden op deze aardkloot.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik speel wat anders eigenlijk. Perfect voorbeeld was gister op Caspian we rende van C naar B over het water. En er zaten zeker 2 gasten daar. Jullie rennen dan de flag op op het gras. Ik duik dan eerder op de rots op om ze te spotten. Misschien vertrouw ik iets minder op me reflexen.

Al had ik wel de meeste punten gister op Caspian. :+
    Maar dat kwam eerder door de vele revives in de laatste 5 minuten. Toen ik Virus zijn Assault kit pakte om hem te reviven. Want hij werd neergeschoten door mijn "fout" want er zat een gast rechts toen we klaar waren met cappen op B en die had ik moeten zien.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt maar dat is geen rush, dat is met die vlaggen wat ik soms ook wel leuk vind hoor maar ben toch meer van de rush.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind Rush ook wel leuk. Lijkt meer op een "echte" oorlogs situatie maar heb gemerkt dat het een stuk leuker is als je Attacker speelt. Imo.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt als verdediger is het vaak dat een hoop gaan zitten campen/wachten (neem ik ze niet kwalijk) maar als attacker heb je gewoon veel meer te doen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het lijkt hoog maar als je nagaat dat ik alleen maar tussen ongeveer half 8 en half 9 speel op mijn eigen server (dus halve potjes heb ik nooit, ik word nooit gekicked, speel altijd mijn favoriete gametypes en favoriete mappen, kan laggende amerikanen en canadezen gewoon eruit schoppen) met een vaste maat (die stiekem veel beter dan mij is, want kan wel alles qua chopperen e.d http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/ExcellentVirus/stats/173328026/xbox/) aangevuld met andere spelers van hier van het forum en uit de friendslist (en een goedwerkende squad met spelers die weten wat ze aan elkaar hebben telt in BF3 echt voor 3 squads met randoms die maar wat aan kutten)

en dan daar nog bij dat we ook echt voor de win spelen, dus we laten geen vlag lopen en gaan niet lopen flierefluiten als er nog vlaggen te pakken zijn

dan zou het raar zijn als je alsnog veel potjes verloor :+

teamwork en voor de objective gaan wint ALTIJD in BF3. Maar in je eentje kan dat nu eenmaal niet

Maar de eigen server helpt ook heel erg hoor. Voor het serverhuur gebeuren zat ik ergens rond de 6.0 , maar omdat ik nu nooit meer een half potje heb , zelden disconnect , nooit in een amerikaanse room zit e.d heb je daar ook geen lossen van

maar samen met een vast groepje spelen is het allerbelangrijkst

Wij noemen dat 'lokeenden'

je weet bij sommige vlaggen nooit waar ze zitten, dus er zal altijd iemand als een mongool over de vlag moeten sprinten om de vijand zn positie te laten verraden. Ik doe dat standaard want als engineer heb je niks aan me als ik als laatste overblijf. Lokeenden voorop en als de vijand zn kop laat zien moet iedereen die erachter aan komt hem eraf schieten en indien mogelijk de lokeenden weer overeind zetten :+

Alternatief is heel sneaky te doen , maar dan kan het cappen van zo'n vlag echt minuten duren en dat wil je niet want de tegenstander moet achter de feiten aan blijven lopen

Ik vertrouw niet op mn reflexen want die zijn niet zo geweldig, maar ik gok er wel op dat de tegenstand overlopen word zodra ze hun kop laten zien.

Werkt natuurlijk ook vaak niet, maar over het algemeen is het een vlotte manier om de boel in beweging te houden.

Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat klopt idd wel. Moet zeggen probeer het wel steeds meer. Stuk meer dan in het begin daarom gaat het ook zo snel omhoog de laatste tijd. Ook al speel ik "alleen" probeer wel echt te PTFOen ook als dat betekend dat je alleen een vlag staat te cappen en niemand die ook maar op je spawned of komt helpen. Dat gevoel is zo kut altijd. :+

Zijn wel meerdere dingen waar ik meer aan moet werken. Squad awereness is daar ook een van en dat gaat ook een stuk beter. Bijvoorbeeld weten en zien wanneer je de laatste bent die niet dood is van je squad en proberen te overleven. Volgens mij gister op Gulf zag ik het net op tijd. We rende van B naar A. Nadat ik die chopper met die RPG had neergehaald. Ik rende achter jullie aan maar jullie werden neergeschoten op A en die andere teammate was ook al neer. Toen bleef ik maar aan de linkerkant hangen buiten A en wachten op de spawn van jullie en toen konden wel gelijk A pakken. Maar dat moet ik vaker op letten ook al speel ik niet met jullie maar met random gasten.

Weet niet of mensen wel eens colourblind support hebben aangezet? Maar dat heeft me ook extreem veel geholpen. Alles is zo duidelijker en je ziet je squadmates zoveel beter. Vooral de revive icon van je squad mate is ipv van ook gewoon blauw zoals bij alle andere teammates. Lichtgroen dus je ziet veel eerder of een squadmate dood is. Daarnaast zijn de tags van je squadmates geel ipv lichtgroen dus dat zie je ook nog veel beter. En de kleuren op de minimap zijn ook duidelijker.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hangt maar net van je manier van spelen af.
    Ik verdedig juist heel actief, continu aan het rondrennen, flanken en locaties te hulpschieten.
    Maar ook leuks om hinderlagen neer te leggen.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Geen probleem hoor. :+

Heb wat games ingeleverd en de Premium meegekregen voor 23,10. :9

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    even maprotatieswitch want hij loopt niet vol Hybrid :+

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoiets dacht ik al. :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik weet t niet maar er joined niemand :mad: dan maar voetbal kijken ofzo

13. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik doe wel potje mee

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan ook op andere servers spelen Delphiki. :+
    Net een awesome potje op Monolith. Uiteindelijk met 7 tickets gewonnen. Waar we eigenlijk het hele potje achter de feiten aanliepen. Konden we net 3 flags vasthouden op het einde en ze net kunnen inhalen qua bloeden van tickets.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje jammer van die lost connection. Had jij het ook Excess?
    Dacht eerst dat we gekicked waren. Waren lekker bezig.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oh bijna vergeten, dit gebeurde een paar dagen geleden:

Ik join de eerste conquest map (caspian border) die op de lijst stond. Ik zie dat de jet vrij is dus ik spring er in. Ik vlieg richting een andere jet , ik lock en vuur pas op een paar meter afstand mijn rockets af zodat de kans groot is dat zijn flares niet helpen en ik hem gewoon heb.

Ik had hem ook, 10 seconden later banned. :lol: Blijft te grappig. Moet hij de volgende keer maar uitwijken.

17. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel alleen nog maar SP games HM! :mad:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Update 5 is toch end game die in maart komt, eind februari voor Premium?
    Ik heb nu alles geinstalleerd en het was inderdaad veel Hybrid. 8)
    Maar goed, dan straks wel in Full HD en met goed TV geluid die F-18 missie. :9

Ik neem aan dat je met End Game straks gewoon in-game moet downloaden en niet via Live, zoals je ze normaal los betaald en download?

Heb er wel zin in, had de game ook niet weg moeten doen. Ditmaal wil ik toch wat meer MP achievements halen dan ik normaal doe. En hopelijk blijft die game nog een beetje gespeeld na Battlefield 4.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Update 5 is volgens mij de laatste grote update. Die we in November hadden voor Aftermath. Dus die moet je wel hebben volgens mij. Expansion kan je downloaden via Marketplace of in de ingamestore. Maakt niet uit. Alleen is ingame store meestal eerder met de release op de release dag.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ok, dan wachten we even af tot het zover is met End Game. ;)

Bedankt voor alle hulp! :thumbs:

Nu meer kills maken dan AntraXxX :cool:

Deel Deze Pagina