[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga 23 februari alweer voor de derde keer naar Reverze. Blijft toch het beste binnenfeest die er is vind ik. Ik heb altijd het idee dat veel Nederlanders daar toch nog nooit geweest zijn.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Top feest inderdaad, maar voor mij net wat te ver.. Dan moet ik toch echt een nachtje hotel erbij boeken want ga niet om half 8 's ochtends nog 2 uur naar huis rijden.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wil ook een maandelijkse hardstyle mixtapesession maken onder de naam ;

...'s Purgatory Sessions

en dan met categorieen Heaven('softere' hardstyle) en Hell('raw' hardstyle), elk deel 25/30 min.

Maar moet ik wel een fatsoenlijke hardstyle artiesten naam hebben. Wilde eigenlijk Ares doen (naar de Griekse god van de oorlog), maar die is al in gebruik.

Verder dacht ik aan Kronoz/Chronoz, maar ben er niet zeker van. Iemand tips?

Laatst bewerkt: 9 feb 2013
  4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Geen Z op het einde please!

En verder is namen verzinnen ongelofelijk kut dus dat laat ik aan andere over..

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Liefst heb ik ook geen Z op het einde, maar het erge is dat alle 'normale' namen al in gebruik zijn als het ware..

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dyonko? ;)

7. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Duke? The Dukes of Hardstyle? (:emo:)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol :+

En (dj) Duke bestaat al, het is heel gay..

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naam moet je zelf vinden denk ik. Ik vind dat ook altijd erg lastig, mja ik zou me er niet al te druk om maken :p

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Namen uit de griekse mythologie zijn ook wel een beetje overdone.. Maar gewoon een simpele verbastering van Duke? D.uke, double-D, Djoek, Juke, zoiets..? Met de combinatie heaven en hell schep je wel verwachtingen trouwens, vooral in de hell-categorie.. Als je dan toch in die categorie wil blijven (hell, purgatory), zoek dan eens op namen van demonen. Daimon, Asura, Morax, Djinn, of iets anders dat google je voorschotelt :)

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Double-D (.)(.) :lol: .

Ga even op zoek naar namen van sterren/planeten etc, vind je vast wel iets tofs.

12. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    DJ Grote Beer \o/

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    THE DUKENESSZAZZZ

14. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik niet naar hardbass ben geweest, alleen de tracklist van team red was alweer genoeg om de tranen in de ogen te krijgen. Daarnaast trekt therarecords mij dan totaal weer niet dus blijft er al snel weinig meer over. Xq was m'n laatste feestje maar na de eerste set van Wildstylez met z'n early tracks na was het toch weer kwa muziek erg matig. Frontliner vind ik op het moment erg vet! Maar HHZ. Noisecontrollers zijn allemaal ver ver gezakt.

House remix hier, d&b nummertje daar, wat heeft het er mee te maken. De oude tracks zijn zo geniaal, maar die worden amper meer gedraaid. Tegenwoordig moet elke nummer of enorm RAAAWWWWWWWWWW zijn of een poing poing bass hebben met 3 minuten handje klap. Daarnaast maakt het voor het overgrote gedeelte toch niet uit wie er achter de tafels staan, zolang ze de hitjes maar horen. Ik lees hier af en toe maee, maar als ik dan zie dat Dyonko zowel op HHZ presents hard with Style, Xq en volgens mij ook het o&n feest geen idee meer heeft of het tof was... Tsja voor wat kom je dan? Niks mis met gebruiken of wat, maar ik krijg steeds meer het idee dat het publiek minder voor de muziek komt.

Maar goed, Hardstyle blijft enorm tof en de feesten mooi dus gaan blijf ik nog wel even. Voor iedereen die pareltjes als:

http://www.youtube.com/watch?v=MdQeS6o_3W4&&hd=1&fs=1
    http://www.youtube.com/watch?v=7T4JND0icfw&&hd=1&fs=1

kan waarderen, of in het algemeen hardstyle uit de tijd van 2004 - 2009. Kijk eens naar de tijdmachine in Schagen op 2 maart. Een avond voor de liefhebber denk ik zo!

Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    DJ-D?

DJ-Onko?

Namen verzinnen voor 'n ander is lastig. Alles is zowat al bezet ... :+

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hey ik kan me alles nog herinneren van HWS , alleen Freaqshow ging helaas niet zo goed!:+

En heuh; Dukestyle

:emo:

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Dj-Jonko :9

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Benedictuz

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Zo, wederom een track klaar! Had hem al als unfinshed neergezet, maar deze is inmiddels af. Wel aardig geslaagd al zeg ik het zelf. Iets meer melodisch dit keer.. Misschien nog een paar kleine aanpassingen doen, maar ik presenteer u dit keer:

Ethereal - The Future

Op- en aanmerkingen zijn zeer welkom!

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klinkt echt heel goed man! Beetje endymion achtig (waarom weet ik niet, maar was het eerste waar ik aan moest denken). Vind je kick ook erg goed.

En waarom maak je niet eens een hardstyle track? Ik weet dat je vind dat hardstyle zich niet ontwikkeld, wellicht dat je er zelfs een leuke originele twist eraan kan geven.

Deel Deze Pagina