[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

1. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    En wanneer ligt het album in de winkel? Als je nog 12 van dit soort nummertjes maak heb je gewoon een mega top cd! Dat stukje van 3:20 heerlijk, effe een adem pauze en daarna weer rammen. :thumbs:

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Zo mee eens. Heb weinig met hardcore, maar deze ramt wel lekker hoor! Goed werk man!

3. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het maar een dertien in een dozijn nummer. Kwaliteit is aardig,beat is aardig, geen vervelende breaks, melodietje erbij. Allemaal wel aardig, maar er is niks wat het nummer speciaal maakt waardoor ik hem vaker zou willen luisteren. Als ik een album zou luisteren met het nummer erop zou ik m niet met tegenzin luisteren, maar als ik hem dan 2 weken daarna weer hoor heb ik waarschijnlijk niet eens door dat ik hem al eerder heb gehoord. Is zeker geen slecht nummer en knap dat je nu al zo'n nummer maakt, maar dan vind ik dat andere nummer van je, Heavenly Routine veel vetter!

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Netjes man! :thumbs:

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Thanks man, Endymion is wel een tof compliment :) Wil wel eens met een hardstyle trackje stoeien, maar meestal gaat uiteindelijk toch het tempo omhoog ;)

Haha, hopelijk ooit nog eens een CD, thanks!! Heb inspiratie genoeg sinds ik andere software ben gaan gebruiken, heerlijk :thumbs:
    Heb nog hele stapels oudere nummers maar wil nu weer helemaal opnieuw beginnen.

Thanks! Tof om te horen van mensen die niet veel met HC hebben :)

Kan ik wel inkomen ook. Ik wilde eens wat melodischer maken in plaats van de voorgaande, wat meer industriële tracks die ik had gemaakt. Daar ligt iets meer mijn hart, vandaar dat deze wellicht wat minder origineel klinkt, maar desalniettemin vind ik hem aardig geslaagd! Thanks voor je reactie in ieder geval, neem ik mee voor de volgende tracks! :thumbs: (Overigens maak ik al 20 jaar hardcore, haha.. Aangezien je zei dat het knap is dat ik nu al zo'n nummer maak ;)) Denk overigens dat het volgende nummer weer meer richting Heavenly Routine gaat, kraken en piepen moet het! \o/

Thanks!! :thumbs:

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een teringherrie...

Grapje man! :9 Lekker bezig, EP/Album eruit knallen! :thumbs: Ik heb de software nu trouwens ook gedownload... ben benieuwd of ik er wat mee kan. :)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snap wel gelijk na het luisteren waarom mensen die weinig met hardcore hebben, dit dope vinden. Het is redelijk soft :p C.O.R.E. vond ik persoonlijk een veel dopere plaat en ook een stuk interessanter om naar te luisteren, máár dit luisterde wel lekker makkelijk weg. Prima nummertje alleen zoals thaan al aangeeft blijft het niet echt in je hoofd zitten.

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde meer als zijnde onbekende producer dan onervaren.
    Hij is idd wel geslaagd hoor, maar het is echt zo'n nummer waarvan ik er de afgelopen jaren al zo veel heb gehoord. Hadden we vorig jaar is met n groep maten, dominator cd van 2011 geloof ik, we hadden het idee alsof we een uur lang amper verschil in nummers hoorden. En dat terwijl we allemaal veel luister(d)en en veel feesten gaan e.d. Daaraan deed dit nummer mij een beetje denken. Maar das dan tegelijk ook een compliment van me dus, hij kan makkelijk op die cd :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond Nirvana of Noise anders een topplaat :+.

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moest m terugluisteren, had geen flauw idee meer hoe die ging, precies wat ik bedoel dus :+

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Erg lekker hoor :), zelf mag het melodietje vanaf 2:02 later wat beter terug komen of in de eerste minuut al worden gepromoot maar dat is een kwestie van smaak.

Lekker beuk nummer voor bv in de auto:)

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heuh heb misschien m'n hardstyle artiestennaam; Duke The Ripper 8)

Ach ik zie het wel, eerst maar ff die mix uploaden.

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ben van plan om 27 april naar NRG Festival in Bloemendaal te gaan.
    Kent iemand dit en zo ja zou die mij dan kunnen vertellen of het wat is?

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Ben ik weer! Nu weer wat meer industrieel, met een kleine techno-twist ofzo. Knap hard in ieder geval. Wederom nog LANG niet af, maar op en aanmerkingen hoor ik graag!

Ethereal - Everything (Unfinished)

15. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    1.53 wow vette sound! Niet echt mijn muziek maar klinkt wel lekker!

16. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Thanks!! :)

17. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de rauwe sounds heerlijk, maar de intro is te lang en de eerste kick vind ik te zacht. Tweede kick mag wat meer tempo vind ik, laatste stukje beat duurt te lang voor dat die komt. En dan maar 10 sec waarna het nummer is afgelopen. Vind zo'n vocal zoals bij 3.00 best wel erg vet, stukje dubstep achtig erbij, best prima. Alleen daarna moet die gewoon de laatste halve minuut minstens rammen en niet die volgende vocal meer erin. Mijn mening is dit natuurlijk allemaal, maar ik denk dat jij sommige van deze dingen misschien ook al in gedachte had of er anders wel wat mee kan.

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Thanks, daar kan ik zeker wat mee! Uiteraard is het nummer nog niet afgelopen en komt er nog een flink stuk rammen bijaan :) Zit er inderdaad wel aan te denken om die break misschien wat in te korten. Inmiddels zit er in ieder geval al meer variatie in en wat meer percussie om hem wat voller te krijgen.. Nog nét niet afwisselend genoeg!

Wellicht moet de kick nog iets harder, maar hier op de installatie hengst ie echt de conussen uit de speakers, haha! Op mijn laptopspeakertjes is ie wel erg zacht maar dat is meer omdat die nauwelijks laag kunnen weergeven.. Komt straks allemaal wel met het mixen! Thanks voor je tips, nemen we zeker mee! :thumbs:

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht de volgende/volledige versie af, ben zeker benieuwd, potentie is er! Ik zal m zo ook is via m'n grotere set afspelen ja.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    [yt]myL1ikpxoJs[/yt]

Hahaha

Deel Deze Pagina