De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    moet zeggen dat ik voor ajax hoop (maar niet voor mijn ploeg) dat sigi weer snel invorm is. Is toch echt een goede spits voor ajax's speelstijl.

Daarnaast was ik altijd negatief over blind maar vind hem momenteel verder dan elke andere lb van Nederland (Martins indi hoort centraal) Vooral tegen betere tegenstanders groeit hij en van rhijn mag ook wel op rechts staan in Nederlands elftal ipv janmaat

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Blind speelt al weken nagenoeg foutloos in verdedigend opzicht en is ook aanvallend zeer functioneel. Net zat hij er wel weer even helemaal naast bij die megakans en goeie reflex van Cillessen.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en jij bent voor?

Ik hoop dat siggy fit blijft, die man heeft echt talent. Hopelijk wordt het geen gevalletje robben :eek:

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Feyenoord. Moet wel zeggen dat ze snel een talentvolle centrale verdediger of twee moeten krijgen. Want als aldie weg is dan ga je het echt niet redden met moisander! Die zit echt al aan zijn top!

Over sigi. Tis een leuke voetballer maar zie hem nou niet echt niveau robben halen hoor? meer spits bij leuke leuke middenmoot in grote competities. Is echt geen robben, suarez of van persie ofzo!

Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij bedoelt gevalletje Robben als in 'man van glas' en te vaak geblesseerd om echt tot supersterrenniveau te komen. Welk niveau dat laatste ook moge zijn voor Siggy.

En Blind is idd al weken supersteady. Die maakt gewoon stappen dit seizoen. :)

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja had het over de blessures ;)

moisander vind ik ook niks. Niet slecht, maar gaat niet beter dan dit worden. Mist daarvoor toch wel talent.

Hopelijk gaat denswil meer minuten maken, wil hem wel eens aan het werk zien.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Begrijp dat hij het ook bedoelde met blessure maar zelfs met blessures bereikt robben meer als dat sigi blessure vrij blijft. Maar je weet het niet. Sommige voetballers zijn nooit heel bijzonder maar opeens gaat het lopen en zijn ze opeens geweldig! We gaan het zien. Geloof ieder geval wel dat hij een verrijking is voor eredivisie. Balt lekker mee.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg ook nergens dat hij van het niveau Robben is, vandaar dat ik ook in mijn vorige post afsloot met de zin: welk niveau dat voor Siggy ook moge zijn. ;)

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ja maar dat denk ik ook niet, voor eredivisie en ajax is het echter meer dan goed :)

edit: scheidsiee :D! afgezien van die rode kaart een prima wedstrijd gefloten, nu alsnog rood is gerechtigheid!

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    maar lopen er nog echt goede centrale verdedigers rond bij ajax? die denswill heeft af en toe Lb gestaan of heb ik een ander voor me? (grote bonk van vent?)

Dan nog hoop ik dat jullie een beetje ervaren centrale verdediger er naast kunnen kopen (rond 26 ofzo) want moisander...

Boerigter is ook een flappie hoor! Was vorig jaar jaloers op komst boerigter en dit jaar op Sana (goedkoop en leken gelijk goed mee te doen) maar uiteindelijk heb ik zoiets van oke succes ermee!

(fischer daar in tegen is echt super voetballer!)

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij veltman en denswil, jonger weet ik het niet. Denswil is die enorme boom ja :+

Boerigter moet eens volwassen worden, frank mag wel eens een goed gesprek met die jongen hebben. Hij is namelijk alleen nog maar bezig met zichzelf en blijkt zijn frustratie ook nog wel eens naar anderen te richten.
    Sana is een leuk spelertje maar meer ook niet :9 Veels te licht.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ajax :thumbs:. Goede uitslag en een lekkere pot gezien.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Vegeta: Dijks heeft een aantal keer LB gespeeld. Die is ook wel lang, 1.93m.

Heb de 2e helft van Ajax gezien, 1e helft zat ik nog in de sportschool, maar zag ik wel dat ze op 1-0 kwamen. :) Goed gespeeld. Wel mooi dat Siggy weer terug lijkt te zijn.

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje wedstrijdritme voor hem en cuenca en samen met fisher heb je echt een goed voetballende aanval!

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ik denk dat Vegeta Dijks bedoelt.Denswil heeft naar mijn weten, niet in Ajax1 gestaan als lb.
    Wel tegen vvv pas voor een geschorste moisander en dat deed meer dan redelijk.
    Leuk potje, wel jammer dat het geen 3-0 of meer geworden is inderdaad.Had er wel ingezeten.

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    die bedoel ik. Echt een boom van een vent (begreep niet wat hij aan de zijkant deed) maar extra ervaren (en dan bedoel ik niet zoals mathijsen ofzo) centrale verdediger zou mooi zijn. Gewoon eentje van 22 - 26 die al wat volwassener is maar bij ajax nog stappen kan maken

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax-Chelsea is weer een stap dichterbij gekomen, daar moet ik heen \o/.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milito zwaar geblesseerd er af. Zien we waarschijnlijk niet meer dit seizoen. Onze belangrijkste speler is weg, en daarmee ook de kans dat we minimaal derde gaan worden wat mij betreft.

TERINGZOOI.

Deel Deze Pagina