Die Pistorius die zijn vriendin voor een inbreker aanzag, daar geloof ik helemaal niets van. Nee, niet eerst kijken, gewoon vier keer de trekker overhalen. Een beetje een gevalletje OJ Simpson. Ben benieuwd of die schuldig wordt bevonden.
Wel eens in ZA geweest? Elke blanke die je daar kent is zelf of kent iemand die is overvallen, mishandelt etc. Helemaal mensen uit de steden hebben de meest gruwelijke verhalen van mensen die zijn doodgeschoten ect. In Johannesburg loop je als blanke van bewaakt stukje land naar bewaakt stukje land. In Nederland kennen we deze borden niet, daar wel Dus ik acht het wel zeker mogelijk Je
http://frontpage.fok.nl/nieuws/585527/1/1/100/allochtonenverbod-in-amsterdam.html Misschien ligt de negatieve klank niet aan het woord,maar aan iets anders?
Wtf! Er is ook een ander filmpje waarbij je die meteoriet zo keihard de dampkring in ziet komen en vervolgens ergens neerploffen. Deep impact shit right here....
Echt niet normaal en ik heb de speakers wat harder, maar het komt er nog 4x zo hard uit. Ik voel met net een tiny tina dinosaur.
Vraag me af of ze hem nou kapot hebben geschoten zoals gezegd word of dat de dampkring zijn werk deed.
Dat lijkt me stug. Dan zouden er meerdere geweest moeten zijn. Waar schieten ze anders op. Ze zijn echt niet snel genoeg om te reageren op zo'n ding die je niet aan ziet komen.
precies en dan is nog maar de vraag of je ze uberhaupt kan raken, hoe hard gaat zon meteoriet wel niet? volgens mij zou je ze dan echt wel heeeel ruim van tevoren aan moeten zien komen