[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de baan van de asteroïde bepalen en die gegevens koppel je aan de baan van de raket. Dat ze hem hebben geraakt lijkt me onwaarschijnlijk omdat er van de orginele grote weinig is over gebleven door de dampkring. Toch ben ik voor het befaamde Star Wars plan van Reagan 8-|

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Putin is er zelf op af gesprongen en heeft dat ding met zijn vuisten klein geslagen.

3. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Linken van Fok werkt (blijkbaar) niet.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    ...

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dit is toch niet te geloven

http://www.deventertelevisie.nl/tv/nieuws/?article=64450

maar er klopt werkelijk waar niks van de bevraging

Zo lus ik er nog een paar

ik ga ook een mailing de deur uit doen.

Ik doe een aanvraag om elke dag tussen 12.00 en 14.00 op 110dB Terror te draaien met de ramen open. Indien minder dan de helft van de inwoners van Groningen hier bezwaar tegen maakt is democratisch besloten dat mijn aanvraag akkoord is 8)

Ik vind het een ontzettend goede tendens dat de macht van kerken afneemt in dit land. Ik ben tegen welke vorm van extremistisch geloof dan ook. Helemaal in dit geval; de islam is geloof zondere enige noemenswaardige roots in Nederland. Waar komen deze mallote besluiten vandaan 8)

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.130
    Jezus :emo:

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie er geen probleem in. . . Hier in de wijk staat ook een moskee die regelmatig zijn gebed laat horen. Behalve dat het mooie gebeden zijn is het ook een stukje van de Nederlandse culturele tolerantie waar we al eeuwen om bekend staan. Als men hier echt moeilijk om gaan doen ben ik van mening dat kerken hun klokkenspel niet meer mogen laten horen :emo:

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nee, juist niet. :+

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Er wordt hier een paar straten verderop ook een grote moskee gebouwd. Het lijkt mij niks dat die dagelijks oproept tot gebed, maar vind het niet veel anders dan een kerkklok.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het klokkenspel van de Nederlandse kerken kent praktisch geen religieuze betekenis. Hoogstens die op zondag en dat is 1x per week.

Ik weet niet waar jij die Nederlandse tolerantie ten op zichte van de multi-culturele samenleving vandaan haalt maar ik ben toch echt sterk van mening dat je de huidige (groeiende) problematiek moet aanpakken voordat je er nog verder in doordraaft.

Dat staat ook nog los van het religieuze aspect van dit verhaal. Ik ben fel tegen religies met extremistische 'randjes'. En laat de Islam wat dit betreft nog ergens in de middeleeuwen hangen.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik hoef ook geen Moskee klokken te horen huer, vind die van de kerk al genoeg.

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt me dat degenen die het vergelijken met het luiden van kerkklokken niet in een islamitisch land zijn geweest en/of er hebben overnacht.
    Het is sfeervol in Noord-Afrika, maar als geluid an sich godsgruwelijk irritant/hard/langdurig.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig geen last van.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kom in Sneek wonen, nergens last van. ;)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toch vind ik het raar dat de Islam een soort van vrijbrief lijkt te krijgen onder een soort van tollerantie-pakket wat vaak nergens op gebaseerd is. Dit wordt sterk neergezet in deze column na aanleiding van een aantal schokkende uitspraken van jongeren. Uitspraken op basis waarvan Nederland ooit zijn heftigste oorlog ooit voerde

http://www.trouw.nl/tr/nl/6847/Elma.../28/Het-taboe-op-Jodenhaat-is-verdwenen.dhtml

filmpje

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/ntr_onbevoegd_gezag_turken_hat.html

de man uit het filmpje heeft gewoon moeten onderduiken, waar de fuck zijn we dan mee bezig en waarom komen er pas DAN kamervragen 8)

http://www.lokum.nl/buurtbewoner-ondergedoken-na-kritiek-op-antisemieten/

Deel Deze Pagina