Ik vraag me af hoe Dick het gaat oplossen tegen Feyenoord met de geschorste Hutchinson en Van Bommel. Als hij vasthoudt aan de opstelling van de laatste wedstrijden, is er al een deel bekend: Mertens - Lens - Wijnaldum Strootman - X X Willems - Marcelo - Derijck - X Waterman Het zou kunnen dat Hiljemark rechtsback wordt gezet, maar dat zou echt oerdom en -stom zijn. Brenet zou ik enerzijds toejuichen (jeugd, heeuuj), maar anderzijds is het wel risicovol. Ik hoop op Zanka, of anders Derijck. En dan Hiljemark en Wijnaldum of Van Ooijen op het middenveld.
fctwente twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:42:25 Diverse media melden dat FC Twente om 16.30 uur persconferentie belegt. Hiervan is geen sprake #fctwente Zanka of Derijck ik zeg doen.
In ieder geval hopen dat Wijnaldum zijn 'scorings-vorm' (slecht spelen, maar toch scoren) doorzet en dat Advocaat Lens weer in de spits zet. Snelheid tegen die langzame verdedigers van Feyenoord kan leuk werken.
Sowieso als Mathijssen speelt zal er gescoord worden want in mijn ogen is hij de zwakste verdediger van de topclubs. Man man man, hij blundert elke wedstrijd
Had Koeman niet gezegd dat BMI zich moet richten op linksback en niet moet zeuren om de centrale positie, omdat ze Mathijssen al hadden?
Vandaag op de training heeft Koeman ook lang staan napraten met BMI. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren/aan de hand is.
Neenee heren, Koeman heeft aan Bmi aangegeven zelf te willen spelen als libero. Even de rolverdeling uitleggen voor komend weekend. Meer was t niet.
NOS gaat serieus Gala tegen Schalke uitzenden om Sneijder en (misschien?) Klaas morgen in plaats van Milan tegen Barça. Gaaaaaaay.