[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Stond op majornelson gepost.

Der was al een campaign filmpje van dit is nu mp.

Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap eigenlijk niet wat zo erg aan die loadout is, dat vind ik namelijk één van de interessantste twists aan Judgment. Al sinds deel 1 is het eerste wat ik doe als de match begint met de D-pad naar links drukken en een sprong maken. Ik gebruik de lancer echt zelden en ik heb met de pistol sneller mensen down (nu dus gewoon dood) en je kunt zodra je iemand vermoord hebt of een power-up tegenkomt meteen je pistol ruilen voor een 2e primary dus wat is het probleem? Als je puur een Gnasher speler bent wordt het juist interessanter omdat je nu in het begin gelimiteerd wordt in je keuze en alleen pussies hebben een Lancer nodig from the get go. In deel 3 ben je juist oppermachtig omdat je meteen vanaf het begin 2 wapens hebt die beide uitblinken in twee gebieden, CQC en ranged battles en hiermee wordt ook o.a. de speler gemotiveerd om zo snel mogelijk een power weapon te bemachtingen.

Dan hebben we ook nog eens geen vertragingen meer tijdens het uit cover gaan e.d., de Longshot is weer zoals in deel 1, alle schoten komen weer uit het midden van je scherm zoals bij deel 1, je kunt weer schieten vanuit de roadie run zoals bij deel 1, geen active damage boost meer die vanaf de eerste seconde van de match al misbruikt wordt, geen stopping power meer, geen asymetrische maps meer waardoor matches ook heel anders gespeeld worden en je dus ook niet vanaf de andere kant van de map neergeknald kan worden met een Lancer.

Wacht het gewoon af in plaats van de game af te branden op vroegere ervaringen en veranderingen waarvan je nog niet zeker bent of het de game ten goede komt of niet. En als je Gears 3 niet goed vindt moet je misschien maar gewoon stoppen met de franchise want afgezien van wat balance issues (Retro+Stopping Power, Sawed off) is dat gewoon verreweg de beste van de drie qua movement, mechanics, de Gnasher en wallbouncing. Dan kun je hier ook over vijf jaar nog wel klagen over hoe verschrikkelijk de franchise is geworden terwijl je de laatste 2 games al kut vond terwijl de enige game die jij goed vindt van de drie, de titel is waar ze 2 maanden aan de MP hebben gewerkt en het er achteraf snel in hebben gestopt.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, er was toen zo'n MP preview filmpje waar alle modes etc. voorbij kwamen met dezelfde shit erin. Maar die is verwijderd van YT. Alleen deze is er o.a. nog:

[yt]Z9lcL-9N96Q[/yt]

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze is echt nieuw hoor. Zo verschrikkelijk vind ik het er niet meer uitzien. Die medium range sniper maakt de longshot overbodig en lijkt OP. Nades lijken ook erg OP

5. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik alles zo zie en hoor over deze game lijkt ie me erg middelmatig te worden en glijd de serie steeds meer af. dit wordt geen pre order iig en ik twijfel of ik m uberhaubt wel ga aanschaffen.. :{

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Er was een vid met een combo van deze beelden en die is dus verwijderd. Maar goed...

Sticky nades -> Halo
    Door muren kijken -> Halo
    Health boost field -> Halo

8)

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    MAAAAR grootste pluspunt vind ik nog steeds GEEN STOPPING POWER. Hoe vaak heb ik mn controller wel niet weggesmeten omdat ik net niet dichtbij genoeg kon komen omdat iemand me in zn stopping power had. Bullshit dat

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar hebben ze therapie voor hoor, maar ik snap je punt. :p

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De Retro was hierdoor ook vooral zo'n tyfuswapen omdat je binnen een sec al tot stilstand kwam als je met dat ding beschoten werd. -_-'

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    In zeta playlist was dat ding tenminte nog te handlen. Je kon dichtbij iemand komen en je shotgun in zn face gooien

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Alleen niemand speelde die playlist. :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Toeval ook vandaag een Xbox mail met info over de game. Ze doen het expres idd. :+

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    En een nieuwe gameplay video

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, het is precies een maand voor de release... mailing en lek. Hmmm...

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dit gaat gewoon een hele andere game worden dan dat je van een Gears verwacht... het wordt steeds gekker als je die video's bekijkt. Van meters hoge bruggen aflopen? Door muren heen kijken? The fuck. Maar ik ga hem toch wel halen bij gebrek aan (voor mij) andere leuke games op korte termijn... Ik denk dat je deze game gewoon niet moet zien als een echte Gears, maar meer als een generieke over the top shooter met smooth gameplay en goede humor. Dan wordt het al beter ;).

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet een keer leuk dat ze dingen wat anders doen, ik zou er ook niet veel aan vinden als People Can Fly precies hetzelfde deed als Epic.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wauw.. dit is nog belachelijker dan ik had verwacht. :emo:

18. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Bumblebee Baird :')

Hier is trouwens een kanaal van iemand die de game al heeft. Er staat een filmpje van de skins op alsmede de eerste 10 minuten van de campaign.

http://www.youtube.com/user/PWTGames?feature=watch

Wauw, het wordt nu wel echt een circus zo langzamerhand :/ De Gay Parade is zelfs nog minder kleurig, wtf.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, is dit een grap ofzo met al die skins? 8) En bij de meeste staat (P), goh wat een verassing! :+ Wat een onzin allemaal...

Druk op play. Dit geloof je toch gewoon niet?! :lol:

[yt]bwdHhqWieug&start=121[/yt]

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, het slaat echt he-le-maal nergens op :lol: Ik mag toch hopen dat dit voor Free For All is.

Deel Deze Pagina