[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mikken met de PS controller lukt nog steeds niet. :+
    Ziet er wel awesome uit.
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Geluid van de zaal was volgens mij gewoon gemute. :p Gebeurde wel vaker.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Ze klapten sowieso niet veel.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ze geen plek meer hadden voor eigen personeel. :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat misschien niet om de PS4..maar fuck it..alles gaat door elkaar heen hier nu. Die Superdae dude, die de 720 specs gelekt zou hebben en die Durango devkit probeerde te verkopen op Ebay is opgepakt door de cops zoals we allemaal weten. Dus die specs zullen hoogstwaarschijnlijk waar zijn...echter las ik net dit, komt van gamespot forum:

    [​IMG]

    Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden als dit waar is.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Tsja, afwachten, dat soort berichten zeggen me dus echt helemaal niks..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar die specs van 8GB DDR3 ram was dus van die SuperDae?
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die gast kwam toen ook met de geruchten voor de PS4. Meeste bleek waar zoals de specs, streaming en dat socail gedoe.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik snap hier dus effe helemaal niks van?

    Die kerel die opgepakt is in Australië omdat hij de Durango probeerde te verkopen zegt nu dat Microsoft de ballen uit hun string lacht? I don't get it...

    [​IMG]

    Die SuperDae gast zegt dus dat Microsoft het hardste lacht als het om specificaties aankomt? My brain is fucked vandaag.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar zeg je wel wat inderdaad, vreemde situatie. Grote korrel zout nemen, want het slaat eigenlijk nergens op. Klinkt juist meer alsof het gewoon een kletskop is.

    EDIT

    Heb er nog eens naar gekeken. Ik denk dat hij dit al veel eerder gezegd zou hebben. Alleen omdat die kaffer nu de devkit op ebay heeft gezet wordt ie gepakt. Maar schijnbaar zijn dat wel zijn woorden...sony fanboys/defense force zou gezegd hebben dat PS4 veel sterker zou zijn en die SuperDae zou gezegd hebben...if only you knew. Kan sowieso niet krankzinnig lang meer duren voordat we concreet nieuws krijgen lijkt me.

    Over Alan Wake 2 gesproken...dit was het artikel. Ze zoeken mensen voor een onaangekondigd project voor future generation consoles. Kan dus heel goed een multiplatform titel worden, wel erg benieuwd ernaar:

    http://www.computerandvideogames.com/384806/alan-wake-dev-teases-great-news-in-2013/
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat een verschuiving richting het Sony-kamp ineens :+ Mij boeit het uiteindelijk niet heel veel, ws haal ik ze toch beide. Echter ik snap het wel enigzins. Of je de conferentie nou tof vond of niet, het draaide om twee dingen: dikke specs en games. Zelfs de social prut er omheen had gaming als basis (meekijken, sharen, meehelpen). De boodschap was overduidelijk: Er komen toffe games, de hardware is topnotch, devs kunnen hier met gemak mee overweg en we willen dat alles instant available is.

    En dat is nou net wat veel 'hardcore' gamers willen en precies de weg die MS de laatste tijd kwijt lijkt te zijn.

    Neemt niet weg dat de kans best aanwezig is dat MS met grote verrassingen komt. Wat ze hebben gepresteerd met de 360 op het gebied van live is echt groot en heeft veel mensen overtuigd om ruim 7 jaar een relatief prijzig abonnement te nemen op hun service.

    De hardware kunnen ze ongetwijfeld niet meer aanpassen en die blijft ws achter bij de nieuwe Playstation, maar op het gebied van focus op games tov services kunnen ze wellicht nog wel wat bijsturen en sowieso verrassen :)

    Het zal de eerst komende weken wel stil blijven rondom de nieuwe Xbox. Die laten eerst de aankondiging van Sony bezinken.

    edit: uit het stukje van Eurogamer :eek:

     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom lopen er 2 topics naast elkaar? 8) Verwarrende shit! Snappen de mods niet dat dit topic de opvolger is van het next-gen topic?! :+

    Popular Features: Sharen niet op 1? :mad: Mensen weten niet wat leuk is!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet je niet. Want eerst was de PS4 ook "maar" 4GB GDDR5 met de optie naar 8GB zeiden de rumours. Sony heeft dus besloten om het laatste te doen of het geeft goed weer dat ook veel nieuws oud is wat we horen. :)
     
  15. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben toch wel enthousiast. Als de launchgames lekker zijn en de prijs van het systeem ~400 euro komt er misschien wel een op launchdate. Spectator mode lijkt me vooral mooi voor games die je mogelijk wel wil hebben maar graag meer van zou willen zien. Gewoon live meekijken met mensen die de game wel hebben, geniaal! Kom maar op met dat apparaat.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Maar dat die filmpjes maken kan niet gelijk naar YouTube zeker? Hoe werkt dat dan?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb de andere thread al even gereport. Was ik nog maar mod van dit subforum :+

    @ Hybrid: ze zitten op 8GBDDR3 als het goed is. Wat ik heb begrepen is dat direct de max wat je kwijt kan op een moederbord? En overstappen van ddr3 naar gddr5 zie ik niet gebeuren. Maar goed, tis wel een beetje een klok, klepel verhaal, ik ben niet zo thuis in die materie.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het wel echt slecht dat de psn-games niet meer op de PS4 werken. Ik houd echt mijn hart vast al gaat het om de nieuwe Xbox. Daar heb ik echt zoveel digitale content op.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk heeft MS ook iedereen (incl) de devs zitten foppen met die 8 GB DDR3 verhalen en blijkt het plotseling DDR5 te zijn. Zou zonde zijn als Durango straks het zwakste apparaat is. Want ondanks mijn bitterheid tov MS van de laatste jaren ben ik er wel gewoon weer day-1.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina