[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt een beetje als Hurt Locker dus.

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Je noemt de film gortdroog. Dat vind jij prettig. Anderen vinden dat gortdroge niet prettig om naar te kijken. Dan is het weer een grote stap verder dat mensen de film niet aanstaat omdat het niet typisch Hollywood is. Ik vond dat gortdroge ook irritant. Het was een serie van interessante scènes. Ik vond het een hele interessante film.

Ik weet niet of dit argument hout snijdt, maar als je er bijvoorbeeld Rust and Bone naast zet. Totaal ander soort film, ik weet het, maar ook dat is niet een typische Hollywood film lijkt me. Ook die film is een serie van interessante scènes. Toch had ik daar een zeer sterk gevoel bij. Ik denk dat veel mensen het zeer belangrijk vinden een bepaald gevoel bij een film te krijgen. Dat kan dan inderdaad ook doorslaan naar typische Hollywood gevoel dingen, die weer storend kunnen zijn. Zoals je zegt, dat alles uitgekauwd wordt en dat jij als een marionettepop alle emoties, die de film jou dicteert, zit te volgen (ben ik overigens een sucker voor, maar fuck it).

Ik begrijp dat alle films een serie van scènes zijn, maar ik houd ervan als dat niet duidelijk merkbaar is. Dat het niet te mechanisch is.

Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die heb ik niet gezien, maar aangezien de regisseuse dezelfde is; ongetwijfeld.

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik word echt een beetje moe van dit soort henkies die maar wat roepen.

Ben je bekend met het werk van Harmony Korine?

Ik vond Zero Dark Thirty trouwens ook niks, onder meer om dezelfde reden als Hybrid. The Hurtlocker was me ook te droog en te feitelijk, maar daar zat er nog een soort van gedachte achter. Dat miste ik bij Zero Dark Thirty. Ik vond Jessica Chestain ook volkomen misplaatst als Maya. Ik begrijp ook wel dat Bigelow andere intenties heeft maar ik vind die dan gewoon niet zo interessant. Ik vind het te illustratief.

Dat zelfde geldt ook voor Lincoln van Spielberg die ik gister zag. Veel plaatjes, te weinig interessant verhaal.

Wel te spreken over Django Unchained en Paradies: Liebe.

Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren Die Hard 5 gezien met Head Ninja o.a. Leuke actiefilm, maar niet meer dan dat. 6.5/10.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Roommate. De film heeft één pluspunt.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet eens 2?

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht de Oscars, iemand die nog gaat kijken? Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, denk dat het Argo of Lincoln gaat zijn.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik wou gaan kijken, maar het Ziggo etalagekanaal doet het niet meer bij mij.. Blijkt dat ze al in augustus gestopt zijn met factureren, terwijl ik wel gewoon analoog kan kijken.. Wel jammer, had wel zin in een nachtje doorhalen..

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    McFarlane (Family Guy) gaat hosten; als ie enigszins zo grappig is als tijdens de Comedy Central Roasts zal 't wel de moeite waard gaan worden.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kijk. Maar of ik het volhou tot het echt gaat beginnen (half drie toch?)???

Betwijfel 't...

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wreck-It Ralph.

Geinige film met leuke karakters erin. Vond het goed bedacht en leuk een keer een film te zien waar al die oude games in voorkomen.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Argo dus gewonnen, Daniel Day Lewis en Jennifer Lawrence beste acteur/actrice. De meeste prijzen imo wel terecht.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond er echt geen fuck aan.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Cristoph Waltz :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Argo lol.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jennifer Lawrence is wel geniaal eigenlijk. Eerst maakt ze haar jurk kapot bij Screen Actors Guild Awards gister viel ze op de trap bij de Oscars. En dan ook deze droge antwoorden.
    "This is not a auction right?" :lol:
    Mag haar wel hehe.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Best animated feature film

BRAVE?

Dafuq joh, dat is echt de slechtste film van Pixar ooit. Verhaal sloeg helemaal nergens op.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha zij heeft wel humor :lol:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die gezichtsuitdrukkingen ook erbij. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.