De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Patje!

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Neem aan dat Schreuder de interim trainer wordt en het volgende seizoen gaat dan onder leiding van Verbeek, Bosz of Jans.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Huubje Stevens natuurlijk. :+

Ik zou kiezen voor Frank Rijkaard overigens. ;)

4. Seh

Seh Guest

Jammer. :mad:

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Aad de Mos!

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wat zei je? Sierd de Vos?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals verwacht. Leuk dat Munsterman dit als een gebaar doet overkomen, maar het is natuurlijk overduidelijk dat de beslissing van McClaren niet zo eenzijdig is als Munsterman nu doet overkomen.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat was gelijk al duidelijk inderdaad.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Drie duels. Had zo iets al wel verwacht, dus is oké zo. Hopelijk gaan ze er niet tegenin (lijkt me stug), dan is hij er tegen Zwolle voor de beker al niet bij. Dan blijven er nog (2+1 =) 3 wedstrijden over. VVV-thuis, Heerenveen-uit en RKC-thuis.

Zal Verhoek ook nog iets krijgen? Of alleen een schouderklopje? :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga er niet van uit gezirn Lens de oorzaak was maar de reacties van Verhoek en Immers waren veel heftiger dan die van Lens dus zou een schorsing wat mij betreft ook gewoon op zijn plaats zijn

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Verhoek verdiend een schouderklopje voor het opkomen voor zijn teammaat. Daarbij is het essentieel dat Lens de veroorzaker is. Had Lens gewoon nagedacht en naar de kleedkamer gegaan dan had Verhoek ze ook niet uit elkaar hoeven te halen.

Zou wel de omgekeerde wereld zijn zeg.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nou, als verhoek hem niet bij z'n strot zou pakken had het waarschijnlijk niet zo erg geworden. Lens is de aanstichter en had nooit Mathijssen bij z'n shirt moeten pakken. Maar daarna houd lens zich rustig en slaat de rest door.

Van mij had overigens niemand een schorsing hoeven krijgen hoor. Is toch ook wel weer mooi dit en uiteindelijk gebeurd er niks.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Lens is ook de aanstichter en vandaar dat ik ook zei dat het goed zo was. Maar ik blijf erbij dat het (ook al is het oerdom) helemaal niet had hoeven escaleren, als dat stelletje hersenlozen bij Feyenoord niet zo fel reageerden. Verhoek die meteen Lens bij z'n keel grijpt en even later Immers bij wie het even zwart voor de ogen wordt, net als bij Marcelo en Tyton.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    De enige die hier oerdom was, is de hersenloze Lens. Hoe je het ook wendt of keert.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelfs als Feyenoorder moet je toch wel kunnen inzien dat de reactie van Verhoek en Immers ook totaal overdreven is en wat mij betreft dus ook in de categorie oerdom valt

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Locadia scoort overigens zojuist zijn 20e goal in de beloftencompetitie (spits #1 volgend jaar?). Nog belangrijker: Ola Toivonen maakt rentree en speelt goed.

Thijs Slegers:
    Rik Elfrink:

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, de een vindt Toivonen voorzichtig in de duels en de ander sterk. :+

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En beide hoef je niet altijd te geloven, want Thijs is een arrogante dop en Rik praat echt gruwelijk vaak de (rest van de) media na. :+

Maar in ieder geval positief! :)

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, Van Marwijk vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van Twente. Die was waarschijnlijk afgelopen zondag bij SV al in de wetenschap dat hij daar aan de slag zou gaan.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit was die echte topclub waar ie op zat te wachten. :D

Deel Deze Pagina