1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Locatie/setting is alles. Ook al kom ik (misschien) niet door ACIII heen, dan nog geef ik ACIV een goede kans. Want de gameplay blijft verder gewoon leuk. Nee, natuurlijk is het niet meer zo fris als het eerst was, maar wel leuk.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet waarom ze niet verder gaan met Shao Jun. Het verhaal na Revelations was best tof. En waarom werd ze dan geïntroduceerd? Daarnaast is China gewoon cool en is zij best jong dus daar kan je ook op bouwen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    The Caribbean. Dat is toch al veeeeeeeeel beter dan Amerika (of China/Japan :p)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    AC 4: Far Cry.
    Hopelijk komen we ook wat Nederlandse tegen. Of was dat pas in de 17e eeuw dat we de Antillen afpakte van de Spanjaarden?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige pagina. ;)
    Snap niet waarom het 4 noemen. Dit word gewoon zoals Brotherhood en Revelation.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om de vieze smaak van ACIII weg te spoelen. :p Nieuwe genummerde game, betekend grote verbeteringen/veranderingen.
    Normaal gesproken.
    Dus als ze het ACIII: The Caribbean Brotherhood hadden genoemd wilde niemand erbij in de buurt komen, want man o man, wat was ACIII kut. Maar ACIV? Die geven we wel een kans!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan hadden ze het AC4 moeten noemen en eigenlijk niet Black Flag erachter moeten plakken. :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan maken ze EXTRA duidelijk dat de Amerikaanse Revolutie weg is. :+ Genummerd én een piraten themed ondertitel.
    Ofzo. 8)

    Sowieso eerst maar eens de reveal afwachten...
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dit linked wel naar AC3. :+

    Het voelt voor mij als een uitbreiding aan. De game zal niet zoveel anders zijn dan AC3 denk ik. Alleen de setting. En hij komt dit jaar ook al uit. Snap de naam wel maar ik trap er niet in. ;)
    Jammer dat AC zo melkkoe is geworden met ieder jaar een release. Was gewoon gestopt na Brotherhood en was sterk terug gekomen op de next gen.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is ook alles wat nodig is imo.
    En wat minder bugs. :p

    Ze hadden inderdaad wel eens een jaartje mogen stoppen met AC en dan in dat jaar een nieuwe PoP uitbrengen. Maar neeeh hoor, daar doen ze weer het andere uiterste mee; daar kappen ze helemaal mee. :mad:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gaat ook wel met AC gebeuren en ik denk sneller dan verwacht als ze het ook op de next-gen blijven uitmelken. Het is dat ze met ACIII relatief de pers nog achter hun hadden en de slechte game toch goed bleef scoren.

    Stop Patrice weer bij het ontwikkelteam en begin echt helemaal overnieuw. Nieuwe tijd, nieuwe personages, geen bullshit in de toekomst of uberhaupt iets met een animus. Nee, gewoon de volledige game laten afspelen als assassin in een oude tijd. En vooral niet gigantisch veel nutteloze opties toevoegen. In ACIII was het echt overkill, regel alles omtrent je eigen gebied, vermoord diertjes en verzamel bloemen, bouw hout om tot stoelen en verkoop het met een caravan, je eigen assassins nutteloos naar andere steden sturen, duizend verschillende dingen dat je moet verzamelen. Om over de missies nog maar niet eens te beginnen. Het is niet per definitie slecht om al die dingen te hebben, maar werk het dan wel perfect uit en doe het op een acceptabele manier. Dit was echt van alles erin stoppen omdat het maar kan.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    AC 3 was best wel tof, alleen de setting sprak veel mensen niet aan.

    Ik had eigenlijk de hoop dat ze de gameplay van AC naar iets heel nieuws zouden vertalen. Nieuwe IP of gewoon een predator game met de AC gameplay! (wat nooit gaat gebeuren)
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Failliet THQ verkoopt laatste spellen in april

    Het failliete gamebedrijf THQ verkoopt in april de laatste games. Onder meer de actiereeks Darksiders en Red Faction moeten nog verkocht worden. Volgens de Amerikaanse website Gamespot wil de game-uitgever half mei alles verkocht hebben.

    Vanaf 1 april kunnen bedrijven anoniem een bod doen. Het bieden loopt tot en met 15 april. In mei buigt een rechter zich over de verkoop. Volgens eigen zeggen zou THQ zeker honderd geïnteresseerden hebben voor de overgebleven gamereeksen.

    Naast de twee genoemde spelseries heeft THQ ook Homeworld, MX vs ATV, Big Beach Sports en Destory All Humans in de verkoop. Ook staan licenties voor onder meer Marvel Super Hero Squad, Supreme Commander en Worms nog te koop.

    THQ maakte 23 januari bekend dat het ophoudt te bestaan nadat het een lening van vijftig miljoen dollar niet terug kon betalen. Daarnaast had het bedrijf nog andere schuldeisers. Gamebedrijven als Sega, Koch Media, Crytek, Take-Two en Ubisoft hebben verschillende onderdelen, gamestudio's en spellen, van het bedrijf opgekocht, hetgeen 72 miljoen dollar opleverde.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Bring it on, next-gen.
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, waarom? Dat zijn allemaal optionele dingen, jammer als je er niets aan vind maar dan doe je ze toch gewoon niet? Ik heb vrijwel alles gedaan wat er in de game te doen viel en ik heb er veel plezier aan beleefd, toegegeven lang niet alle zij-missies waren perfect uitgewerkt maar dat mocht voor mij over het algemeen de pret niet drukken. Dan heb ik liever dit dan een klein aantal extra's die wel perfect zijn uitgewerkt.

    Persoonlijk lijkt een setting in Egypte en China/Japan mij het allervetste, maar ongetwijfeld zal er ooit wel zo'n setting komen, met 1 game per jaar kan dat haast niet anders.:9
    Wat de piratensetting betreft, lijkt mij de meest logische nieuwe setting als je kijkt naar het commentaar van mensen op AC3. Veel mensen waren erg tevreden met de naval combatmissies en het zou mij niets verbazen als Ubisoft hier naar gekeken heeft en besloten heeft om dit verder uit te breiden, bijvoorbeeld door het volgende deel in de Caribbean af te laten spelen. Aan de andere kant kan het misschien juist hierom ook zijn dat dit allemaal fanmade is en het volgende deel er heel anders uit gaat zien. :p

    Nog een pluspuntje: we gaan nu terug de tijd in, vóór AC3 en dus maakt dit alle settings weer mogelijk.
    Volgens Ubisoft is de Desmond-trilogie is afgerond en dus zal hij waarschijnlijk niet voorkomen in deze game. Ik heb altijd erg genoten van de secties buiten de animus om, alleen als je kijkt naar hoe verschrikkelijk idioot ze deze verhaallijn hebben afgesloten in deel 3, vraag ik mij af in hoeverre Ubisoft capabel is om dit goed te doen. Na het spelen van deel 3 zou ik het dan ook niet erg vinden als je helemaal niet meer naar het 'heden' terug kunt maar altijd in de geschiedenis/animus zit met een leuke setting.
    Hoe sommigen inmiddels nog niet uitgekeken zijn op Ezio begrijp ik niet echt, zijn al 3 volle games die om hem draaiden, tijd voor nieuwe assassins als het aan mij ligt. :)

    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    NICE!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :) Vet

    next-gen betekend vast grotere mappen en nog meer open-world
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yes please!_O__O_
    Denk dat sales een stuk beter zullen zijn; velen (ik ook) hebben deze game uit de budgetbak gevist, maar ik heb zo ontzettend genoten van de game dat ik met een vervolg echt niet zo lang ga wachten (mits de game natuurlijk net zo goed wordt).
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    8) damn, al die ''leaks''.

    Zou weleens tof zijn dat je gewoon een trailer kreeg en dat dát de aankondiging was voor die game. Maar nu weten we alles al voordat iets bekend is.

    Maar next-gen Deus Ex! nice :D
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    \o/ Deus Ex _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina