Mwah, waarom? Dat zijn allemaal optionele dingen, jammer als je er niets aan vind maar dan doe je ze toch gewoon niet? Ik heb vrijwel alles gedaan wat er in de game te doen viel en ik heb er veel plezier aan beleefd, toegegeven lang niet alle zij-missies waren perfect uitgewerkt maar dat mocht voor mij over het algemeen de pret niet drukken. Dan heb ik liever dit dan een klein aantal extra's die wel perfect zijn uitgewerkt.
Persoonlijk lijkt een setting in Egypte en China/Japan mij het allervetste, maar ongetwijfeld zal er ooit wel zo'n setting komen, met 1 game per jaar kan dat haast niet anders.
Wat de piratensetting betreft, lijkt mij de meest logische nieuwe setting als je kijkt naar het commentaar van mensen op AC3. Veel mensen waren erg tevreden met de naval combatmissies en het zou mij niets verbazen als Ubisoft hier naar gekeken heeft en besloten heeft om dit verder uit te breiden, bijvoorbeeld door het volgende deel in de Caribbean af te laten spelen. Aan de andere kant kan het misschien juist hierom ook zijn dat dit allemaal fanmade is en het volgende deel er heel anders uit gaat zien.
Nog een pluspuntje: we gaan nu terug de tijd in, vóór AC3 en dus maakt dit alle settings weer mogelijk.
Volgens Ubisoft is de Desmond-trilogie is afgerond en dus zal hij waarschijnlijk niet voorkomen in deze game. Ik heb altijd erg genoten van de secties buiten de animus om, alleen als je kijkt naar hoe verschrikkelijk idioot ze deze verhaallijn hebben afgesloten in deel 3, vraag ik mij af in hoeverre Ubisoft capabel is om dit goed te doen. Na het spelen van deel 3 zou ik het dan ook niet erg vinden als je helemaal niet meer naar het 'heden' terug kunt maar altijd in de geschiedenis/animus zit met een leuke setting.
Hoe sommigen inmiddels nog niet uitgekeken zijn op Ezio begrijp ik niet echt, zijn al 3 volle games die om hem draaiden, tijd voor nieuwe assassins als het aan mij ligt.
\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
NICE!
Laatst bewerkt: 27 feb 2013