De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het echt schandalig zeg. Ga je pure middelmaat tegen AZ zetten. Als je wint zit je in de finale, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg. Schande, elke competitie waar je aan mee doet moet je willen winnen, anders doe je maar niet mee.

2. Seh

Seh Guest

Ja hoor, 2 keer buitenspel, lekker torinstinct. :emo:

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Matchfixxing ... t'is werkelijk een schande! :+

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hoe zat het ook al weer wat betreft Europees voetbal voor de verliezer van de finale?

AZ speelt nog thuis tegen PSV 4 wedstrijden voor het einde, is het zo dat AZ Europees voetbal heeft als verliezer van de finale als PSV bij de eerste 5 zit of alleen als ze Champions League (voorronde) halen.
    Dan zou AZ weleens belang kunnen hebben bij een verliespartij tegen PSV als zekerheid voor Europees voetbal. (ook als ze de finale zouden verliezen).

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Jep het kan wel weer eens net zo'n verhaal worden zoals vorig jaar met Heerenveen - Feyenoord. :+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En een heleboel mensen die dat niet volgen. 8)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    heereveen had er niets aan als ze gelijkspeelden was het geloof ik (vorig seizoen dus) en moest óf winnen óf verliezen .

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat was het inderdaad. Omdat PSV op een Europa League-plek stond, ging hún bekerticket naar de nummer vijf (Heerenveen). Als PSV Champions League zou spelen, ging het bekerticket naar de verliezend finalist Heracles. Als Heerenveen zou winnen, was op het eigen kracht geplaatst, zouden ze verliezen, dan zou PSV nooit meer tweede kunnen worden. Alleen bij een gelijkspel dus.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    En als er van het weekend weer gewonnen wordt is het weer top? Zo opportunistisch altijd. Iedereen kwam woorden te kort om bv een Fischer de hemel in te prijzen, en nu dan?

Echte supporter hoor :emo: Als Twente opgerold wordt lopen ze hier de polonaise weer.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Uhm, Fischer deed pas mee vanaf de 70e minuut....

Als Shin doelt op Lukoki en co dan heeft hij gewoon een punt. Maar goed, de 'basis'-voorhoede bestaat op dit moment uit 2 spelers die terugkomen van zeer lange blessures en 1 supertalent van 18 die vermoeid begint te raken.

Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die jongen speelt pas voor het eerste seizoen in het eerste en is 18, dat het een groot talent is ziet iedereen lijkt me. Maar het kan natuurlijk nooit een dragende speler zijn, ook dat lijkt me niet zo moeilijk.

Laten we nou gewoon niet doen alsof de supporters van Ajax de enige oppertunisten in de wereld zijn. De hele voetbalwereld is opportunistisch, de spelers, de trainers, de media, de supporters enz.enz... Dit eeuwige domme gelul van mensen die anti-Ajax zijn en dan doen alsof wij de enige zijn die morgen weer de polonaise lopen als het weer even goed gaan. Dat doen "jullie" Feyenoorders ook gewoon, dus niet zo raar gaan praten.

Het loopt nu van geen kant, breien kunnen ze als geen ander. Ze staan 2 punten achter de koploper, dus er is niets aan de hand. We kunnen allemaal zien dat Ajax nou niet bepaald een topteam heeft qua spelersmateriaal. Dat is helemaal niet erg, dat hadden ze de afgelopen 2 jaar al niet en toch werden ze kampioen.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt zo'n 'Seh' post van BFR:emo:.

Altijd zo makkelijk.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je dat stukje over Fischer weghaalt, vind ik het anders een best realistische post, als je het hier (in grote lijnen) bekijkt. ;)

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als je dat stukje over Fischer weghaalt veralgemeniseer je ook de hele post en dan klopt het inderdaad, want dan heeft het niet alleen betrekking op Ajax. ;)

Wat Cyrax ook al aangeeft. :D

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had niet anders verwacht van je :+

De hand niet in eigen boezem kunnen steken is ook onderdeel van oppertunistisch gedrag van supporters, je weet toch? Alsof het Phillips Stadion niet leegloopt als ze in de 85ste minuut met 0-3 achterstaan, en de week erop hetzelfde stadion ontploft van vreugde als ze met 2-0 winnen op eigen veld. Nee, dat gebeurt alleen bij Ajax natuurlijk.

Ik vraag me altijd af waar jullie vandaan halen dat hier op het forum dat Ajacieden zoveel meer oppertunistisch zijn als de supporters van andere clubs hier op het forum. Het is de kift he? Echt zo Nederlands, als je met je kop boven het maisveld komt dan moet die kop eraf. En ja, Ajax is nou eenmaal de grootste club in de Nederlandse geschiedenis.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wij zijn Ajax. :cool:

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Toch moet de Boer niet zo janken en doen alsof ze zo goed spelen en door pech steeds verliezen. Kom op, het lijkt helemaal nergens op de laatste tijd. En maar breien op eigen helft... Ik geloof ook dat geen enkele speler van Ajax kinderen heeft. Penetreren kunnen ze namelijk gewoon echt niet. Je kunt wel steeds voor die poes blijven hangen, maar je zal toch op een gegeven moment een poging moeten doen om hem erin te krijgen.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste keer dat ik Ajax top vond spelen kan ik me niet herinneren. :D Je kan veel van me zeggen maar ik ben wel consistent in mijn gezeik op Ajax. De tweede seizoenshelft loopt met name qua spel dramatisch, qua kwaliteit had ik stiekem nog gehoopt dat Cuenca een sensatie kon worden en dat Sigthorsson wat kon worden, maar met name van Cuenca ben ik niet zo overtuigd. Dus dan blijft het gewoon matig allemaal. Fischer is meer een momentenvoetballer en nog een talent, maar wel één van onze beste spelers momenteel, dat zegt ook wel genoeg.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Die goal van Robben van gisteren. :D

[yt]G-zaD6T5dsE[/yt]

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik ben inderdaad een echte supporter. Nooit voor een andere club geweest en dat zal ook niet gebeuren.

In mijn post staat toch ook: "ik ben een beetje ajax-moe op DIT moment"

Kijk zoals cyrax hier vertelt gaat het nu al weken, en dáár word ik nou moe van. Het is naast het resultaat namelijk ook niet om aan te gluren. Ze lijken wel 5-0 voor te staan vanaf de eerste minuut en dan de wedstrijd maar dood proberen te spelen. Ikzelf vind dat in ieder geval niks.

Deel Deze Pagina